Septembrikuu uute sõiduautode müügis oli võrreldes augustiga suurimaks tõusjaks Ford, mis tõstis oma läbimüüki 30 auto võrra. See on rohkem kui enamiku automüüjate kuumüük kokku. Tõsi küll, tegemist pole Fordi rekordmüügiga, samasse kaalukategooriasse mahub ka 80 auto müük tänavu mais ja 79 autot juulis, kuid igati korralik tulemus sellegipoolest. Seda enam, et suurem osa automüüjatest pidi septembris leppima müügilangusega. Ja kui reeglina on müüduim auto odavamat sorti väike-keskauto, siis Fordil on see hoopis keskauto Mondeo, mida müüdi septembris 35 autot, Focuse osa oli kolme võrra väiksem. Lisaks saabus Mondeol müügile sportlik versioon 220 ST, mida sai esmakordselt näha läinud nädalal Tartu autonäitusel ning selle mudeli müügiedu Eestis on igati ootuspärane.
Müüduim auto oli aga juba teist kuud järjest Mazda6 ja siingi pole midagi imestada. Äsja saabusid meie turule luukpäraga Mazda6 Sport ja universaalkerega Sport Wagon ning linnapildis on Mazda6 varsti juba sama sagedane nähtus kui Peugeot 206 või 307.
Kogumüük uute sõiduautode turul aga langes septembris 13 protsendi võrra. Tegemist on viimase kuue kuu kõige kehvema tulemusega. Põhjuseid selleks on raske esile tuua, ilmselt olid kuumast suvest väsinud nii auto ostjad kui müüjad. Loodetavasti elavneb autoturg aasta lõpus taas.
Tarbesõidukite müügis haaras taas ohjad Peugeot, mis juba kaks kuud järjest pidi Mercedesele ja Citroenile alla vanduma. Suurimaks re-eksportijaks oli septembris Opel, kokku müüdi septembris 1413 sõidukit.