• OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,00%5 892,58
  • DOW 300,00%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 1000,3%8 610,47
  • Nikkei 225−0,98%37 755,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,00%5 892,58
  • DOW 300,00%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 1000,3%8 610,47
  • Nikkei 225−0,98%37 755,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,2
  • 28.11.02, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rain Lõhmus: Ettevõtja peab tekitama tundeid

Investeerimispankur Rain Lõhmus rääkis Eduka Arengu Foorumil, et ettevõtja peab tekitama ühiskonnas tundeid oma tegevuse vastu.
Kui suurte firmade kaubamärgid on tavaliselt tuntud, siis väikeettevõtjal on raske nendega konkureerida ja ta ei suuda ka samas ulatuses sponsorabi anda, rääkis Lõhmus. Väikefirma puhul on tema sõnul oluline sotsiaalne kapital ehk suhetevõrk.
Lõhmuse sõnul on väga oluline eetilistel väärtustel põhinev ja korruptsioonivaba äritegevus. See tagab parema reputatsiooni ühiskonnas, suurema loovuse ja andekate inimeste juurdevoolu firmasse, rääkis ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele