Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Keskerakonna kampaaniat korraldanud Idea sai 11 mln
Keskerakonna valimiskampaania korraldanud reklaamiagentuur Idea AD-le maksis erakond 11 miljonit krooni.
Kokku kulutas Keskerakond reklaamile, sealhulgas meediareklaamile, trükistele ja reklaamipostitusele 16,1 miljonit krooni, selgub valimiskampaania aruande põhjal. Näiteks 4130 krooni maksid õhupallid ja 1713 krooni heelium, reklaamiga pastapliiatsid 17 523 krooni, kilekotid 63 720, reklaamkleebised 70 800.
Koos kandidaatide individuaalsete ning valimisringkondade kulutustega kujunes kampaania kogumaksumuseks ca 21,2 miljonit krooni, millest erakonna keskkampaaniaks kulus orienteeruvalt 15 miljonit krooni.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.