Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uksed avav Viru Keskus rajaneb uuel äriideel

    evadel uksed avav Viru Keskus muudab tundmatuseni nii senist linnapilti kui ka tavapäraseid arusaamu kaubanduskultuurist.
    Viru piirkond on kaubanduse keskpunktiks olnud juba üle saja aasta, mil seda paika tunti Vene turuna ja äri aeti hobuvankritelt. Tollal oli kauplemine eelkõige ostan-müün ideest kantud pragmaatiline tegevus.
    Viru Keskuses aga on põhirõhk meeleolu, elamuste, inspiratsiooni pakkumisel. Me tahame, et Viru Keskus eristuks ?asjade ostmise kohtadest? ning oleks pigem vaba aja keskus, kuhu tullakse ?oppama, tuttavatega kohtuma, suhtlema, uusi ideid otsima.
    Tänapäeval püüdlevad kõik kaupmehed selle poole, et muuta oma ettevõtted paigaks, kuhu inimesed tuleksid aega veetma ja meelt lahutama. Kaubanduskeskused määratlevad ennast suurepärase ostumõnu ja hea tuju pakkujatena, perekondlike väärtuste austajatena, nädalalõpu ajaveetmiskohana.
    Kui paarikümne aasta eest tähendas nädalavahetus pigem kalaleminekut, jalutuskäiku metsas või spordisaali, siis tänapäeval minnakse üha enam kaubanduskeskustesse. Kaubanduskeskus konkureerib nii spordisaali, kino, teatri kui ka koduga, sageli isegi tööga.
    Maailmas määratletakse uue elustiilina ?oppingut kui inimeste tava lihtsalt jalutada, nautida vaateaknaid ja väljapanekuid, tutvuda valikuga, otsida ideid, saada inspiratsiooni. ?opping on tänapäeva ühiskonnas eelkõige üks võimalikke aja veetmise ja suhtlemise vorme.
    Mille poolest erineb Viru Keskus olemasolevatest, elamust ja lusti pakkuvatest ?kõigile midagi? keskustest? Ja kas üldse erineb? Võin kinnitada, et oleme täitnud lubaduse luua Eestis täiesti uue kontseptsiooniga ostukeskus, mis erineb sisult oluliselt olemasolevatest, toidukauplusekesksetest kaubanduskeskustest. Viru Keskuse äriidee on algusest peale olnud keskenduda moekaubandusele ja pakkuda Eesti kõige paremat ning trendikamat valikut.
    Ligi 30 000ruutmeetrisel pinnal avab oma esinduskaupluse enam kui 70 kauplust, kus pakutakse sadu kaubamärke.
    Keskuse mastaapsuse tõttu saame rääkida enamast kui lihtsalt osturõõmust. Rahvusköökidega restoranid, kiirtoitlustuskohad ja rohkearvulised kohvikud pakuvad konkurentsi kesklinna hamburgeri- ja luksusrestoranidele.
    Viru Keskus toob esimesena Eestisse maailmabrändi Mango, samuti jõuavad esmakordselt Eestisse naiste lemmikud Jennifer, Bison, Nike Woman jt. Moekaubale orienteerumine ei tähenda aga, et valik on suunatud vaid trenditeadlikule ostjale.
    Viimaste aastate jooksul on jaekaubanduse turg hüppeliselt kasvanud ning muudatused on toimunud loodusseaduse kohaselt ? nõrgemad on kaotanud, tugevamad tiibu sirutanud ja suurema turuosa kätte võidelnud.
    Uusi kaubanduskeskusi avatakse iga paari kuu tagant ja igaüks neist võitleb oma koha eest Tallinna kaubandusturul. Lähiajal lisandub Tallinna veel 100 000 ruutmeetrit kaubanduspinda ning kindlasti pingestab see olukorda jaekaubanduses. Tallinnas on juba täna inimese kohta umbes 1,4 ruutmeetrit kaubanduspinda.
    Euroopa 2 ruutmeetriga võrreldes ei ole vahe kuigi suur, kuid erinevus on meie elatustasemes. Tallinnas konkureeritakse iga kliendi pärast ning keskuste põhieesmärk on end õigesti positsioneerida ja kasutada maksimaalselt oma eeliseid.
    Viru Keskuse unikaalne asukoht linnasüdames, Eesti parim valik moekaupu ja ilutooteid, Eesti suurim kiirtoitlustusrestoran erinevate rahvusköökidega, head transpordivõimalused ja mitmed muud eelised loovad Viru Keskusele eeldused kujuneda Eesti eelistatuimaks ostu- ja vabaajakeskuseks. Esialgsete prognooside kohaselt planeerime keskuse külastajate arvuks umbes 30 000 inimest päevas ja 11 miljonit inimest aastas.
    Euroopa hinnatud brändide tulek Viru Keskusesse mõjutab tõenäoliselt ka seni Helsingis ja Stockholmis ?oppamas käijate osturetki. Viru Keskus on orienteeritud eelkõige Eesti elanikele, kuid kahtlemata kujuneb arvestatavaks ka välisturistide osakaal.
    Kuigi tundub, et uusi keskusi on turul palju, sõltub nende edu või ebaedu eelkõige õigest positsioneerimisest. Viru Keskus ettevõttena ei konkureeri tavapärases mõistes perekeskuste, kaubamajade või hüpermarketitega, kuna on moekaupade keskusena Eestis ainulaadne.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Kui “info ei liigu” ehk miks õppida juhina arenemiseks kommunikatsiooni
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.