Andres Põld • 29 märts 2004

Tolliinfo kättesaadav 12 tundi ööpäevas

Seoses Euroopa Liiduga liitumisel ees ootavate muudatustega teenindab tolliinfo telefon 1. aprillist 31. maini abivajajaid 12 tundi ööpäevas.

Tööpäevadel teenindab infotelefon kõiki kliente, kes soovivad abi ja

nõu tollialastes küsimustes numbritel 696 74 10, 696 74 35 ja 696 74 36 kella 8 - 20 ja laupäeval kella 9 ? 16, teatas maksu- ja tolliamet.

Keerulisemate küsimuste puhul, millele kohe vastata pole võimalik, helistatakse klientidele tagasi või suunatakse kõne pädevale ametnikule.

Kõnedele vastatakse eesti ja vene keeles, vajadusel ka inglise ning

soome keeles. Infotelefoni teenus on eritariifita ja maksta tuleb tavalise kõne hinda.

Klientide küsimusi oodatakse ka e- posti teel <http://info@customs.ee>, esitatud küsimustele vastavad maksu- ja tolliameti spetsialistid.

Maksu- ja Tolliamet palub klientidel, kes tegelevad kaubavahetusega

kolmandate riikidega tutvuda <#Euroopa Liidu tolliõigusega=http://www.customs.ee> ning vajadusel küsida abi tolliinfost.

Hetkel kuum