Seoses Euroopa Liiduga liitumisel ees ootavate muudatustega teenindab tolliinfo telefon 1. aprillist 31. maini abivajajaid 12 tundi ööpäevas.
Tööpäevadel teenindab infotelefon kõiki kliente, kes soovivad abi ja
nõu tollialastes küsimustes numbritel 696 74 10, 696 74 35 ja 696 74 36 kella 8 - 20 ja laupäeval kella 9 ? 16, teatas maksu- ja tolliamet.
Keerulisemate küsimuste puhul, millele kohe vastata pole võimalik, helistatakse klientidele tagasi või suunatakse kõne pädevale ametnikule.
Kõnedele vastatakse eesti ja vene keeles, vajadusel ka inglise ning
soome keeles. Infotelefoni teenus on eritariifita ja maksta tuleb tavalise kõne hinda.
Klientide küsimusi oodatakse ka e- posti teel <http://
[email protected]>, esitatud küsimustele vastavad maksu- ja tolliameti spetsialistid.
Maksu- ja Tolliamet palub klientidel, kes tegelevad kaubavahetusega
kolmandate riikidega tutvuda <#Euroopa Liidu tolliõigusega=http://www.customs.ee> ning vajadusel küsida abi tolliinfost.
Seotud lood
Sügistalvine hooaeg on käes ja sellega seoses kuulutame taas välja valdkondade ja maakondade TOP-id, kus tunnustatakse Eesti ettevõtluse tublimaid tegijaid. TOPides osalemine annab ettevõttele võimaluse näidata oma majandustulemuste tugevust ja olla nähtav laiemale publikule.
Enimloetud
4
“Nendel vendadel, kes rohkem panustavad, on ka suurem sõnaõigus”
Hetkel kuum
“Nendel vendadel, kes rohkem panustavad, on ka suurem sõnaõigus”
Tagasi Äripäeva esilehele