• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 24.09.04, 09:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: maa-aluse bussiterminali libe põrand läheb karestamisele

Tänavu kevadel Tallinnas Viru keskuse all avatud maa-aluse bussiterminali betoonpõrand läheb peatselt karestamisele.
Viimane õnnetus libeduse tõttu juhtus selle nädala hakul, mil buss kaotas väljasõidul hetkeks juhitavuse. Bussi ootamatu libisemise tõttu kukkus sõidukis olnud vanem naisterahvas, lõi pea veriseks ja väänas jalga. Paar nädalat varem rammis aga juhitavuse kaotanud buss terminali tugisammast, kirjutab Postimees.
Eriti valmistab juhtidele tuska värskem juhtum, sest liikluspolitsei võib roolis olnud bussijuhi õnnetuses süüdlaseks jätta, viidates valele sõidukiirusele.
Libedus lööb eriti välja siis, kui väljas sajab vihma ning bussid kannavad rataste ja keredega vett terminali, muutes põranda märjaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna Autobussikoondise pressiesindaja Sirje Roht ütles, et juhid hakkasid terminali põranda libeduse üle kurtma juulis, mil olid tugevad vihmad. Firma teatas libedusest ka linna transpordijuhtidele.
Viru keskuse juhatuse liige Ants Vasar ütles, et kõigi asjaosalistega, kes praegu tahavad põranda karestamist, oli esialgne põrandakate kokku lepitud. «Sama materjal tuleb ka Helsingi terminali, ka seal on kõik heakskiidud saadud,» lisas ta.
Vasar märkis siiski, et keskus võtab põranda karestamise linna nõudmisel peatselt ette ning esimene proov tehakse terminalis väiksel põrandalapil veel sel nädalalõpul ? öösel, et bussiliiklust mitte häirida.
Vasara sõnul on karestamiseks kaks võimalust ? kas liimitakse betoonpinnale spetsiaalne kiht või freesitakse betoonpinda karedamaks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele