Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Konverentsi lõpuks oli kohale jäänud vaid esirida

    Olümpia hotelli konverentsisaal oli läinud reedel Wazzapi puhuks jõuluehtes. Kerge soome aktsendiga jõuluvana isiklikult kohal, et paarisajale kokku tulnud reklaamihuvilisele soojendusvõimlemist teha. Tavapärast konverentsi mõõtu pidulikkust ei järgnenud, moderaatorid oli üllatavalt boheemlaslikud ja korralduspool pigem seminarlik.
    Sissejuhatav diskussioon ajakirjanduse sõltumatusest jäi Mart Kadastiku, Rein Iida ja Ilmar Raagi vestlusringis pigem rahulikuks polemiseerimiseks. Justkui osalejate meelerahuks nenditi, et Eestis ohustab nii mõnelgi kanalil reklaam kohati juba saate sisu.
    Pettumust valmistas, et välja reklaamitud Oliver Voss ei esinenud üldse seekordsel Wazzapi reklaaminädalal, ka asendusesinejat polnud.
    Pikemaks venitatud ettekandega päeva naelaks ja energiaallikaks osutus maailmakuulsaid brände reklaamiva WhatIfi koolitusrühma juht Chris Brown. Väsimatult püüdis ta tuimavõitu publikumi üha uute ja uute mängudega käima tõmmata. ?Ärge tehke asju ühtemoodi,? õhutas Brown reklaamitegijaid ja tellijaid loovale revolutsioonile. Lisaks näitlikustas ta iga oma teoorialõiku lustakalt ning silkas peepvainlikult mööda auditooriumi ringi.
    Piinlikkust tekitas see, et publikum jäi sellest hoolimata pisut loiuks. Kuhu on jäänud meie lektorite mahlakad esinemised, mõlkus tahtmatult meeles energilist Browni vaadates.
    Emotsionaalselt laadivalt mõjus reklaamifestivali Golden Drum korraldaja Nastja Mulej. Tema ettekande võis leida ka töömapist. Kahjuks enamiku esinejate ettekandeid mapis polnud.
    Sasha Hartungi Volvo müsteeriumi lugu oli näitena hea, kuid ettekanne oli õpetlikkuse poolest kasin. Selleks ajaks niheles publik juba üsnagi ebamugavatel toolidel, mõni piidles haigutades konverentsi päevakava ja paljud seadsid end lahkuma. Praktilist lisaväärtust päeva teine pool kohe kindlasti enam ei pakkunud.
    Peaaegu pooltühjale saalile näidati Marketing & Advertisingi toodetud videofilmi Ikea eduloost. Sümpaatsete reklaamidega pikitud intervjuuklipid Ikea turundajatega tõid lähemale maailma suurima mööblitootja edutegurid, kuid saalisolijad reageerisid sellele üsnagi tuimalt.
    Viimane sõnavõtt Kontuuri loovjuhilt Urmas Villmannilt jäi oma lühiduse juures ka sisutühjaks. Väitele, et reklaam on äri, mida kunst müüa aitab, ei järgnenud toetavaid fakte ega ka maitsvaid näiteid. Maailma parimaid reklaame jäi vaatama vaid käputäis osalejaid.
    Konverentsi korralduslik ja ka sisuline pool oli kohati üle jala kokku klopsitud. Või oleme lihtsalt heade konverentsikogemustega ära hellitatud.
    Autor: Tiina Saar
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.