Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta alguses jõustus numbriliikuvus. Otsustasin mobiilsideturu liidri EMT kliendina numbriliikuvust proovida ja läksin EMTi konkurendi kliendiks. Konkurent lubab olla kõige odavam teenusepakkuja. Pahatahtlikud inimesed on aga väitnud, et odav tähendab ka kehvemat kvaliteeti. Üllatusega avastasin, et odav teenus polegi nii halb ja seetõttu otsustasingi konkurendi kliendiks jääda. Miks maksta sarnase kvaliteediga teenuse eest kõrgemat hinda?
Vanas Euroopas tavaline firmade ja muu vara põlvest põlve pärandamine on eestlaste jaoks uus teema. Meil siin on alles esimene põlvkond varavahetuseks ettevalmistusi tegemas.