• OMX Baltic0,54%267,71
  • OMX Riga−0,4%878,85
  • OMX Tallinn0,66%1 711,03
  • OMX Vilnius0,57%1 039,91
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,14%8 298,76
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,57
  • OMX Baltic0,54%267,71
  • OMX Riga−0,4%878,85
  • OMX Tallinn0,66%1 711,03
  • OMX Vilnius0,57%1 039,91
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,14%8 298,76
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,57
  • 02.03.05, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooled elektritarbijad on juba oma näidud Eesti Energiale teatanud

Teisipäeva, 1. märtsi keskööks olid oma elektriarvesti näidu Eesti Energiale teatanud juba 50% kõikidest klientidest, teatas ettevõte.
Arvestinäitu saab Eesti Energiale teatada rahulikult kuni käesoleva nädala lõpuni. Paketivahetuse soovide edastamisega on aega kuni märtsi lõpuni.
Eesti Energiale on praeguseks klientide poolt teatatud ligikaudu 150 000 näitu, lisaks on ettevõte ise võtnud kauglugemisega ligi 80 000 näitu. Telefoni teel on kahe päeva jooksul kõnesid vastu võetud üle 23 000, mis on ligi 70% tavapärase kuu kõnede mahust. Klienditelefonidel on tööl kuni 130 teenindajat, kellest ligikaudu 100 on spetsiaalselt selle hinnamuutuse ajaks lisajõuna koolitatud teenindajad teistest kõnekeskustest.
Näiduteatamise kanalitest on seni kõige populaarsem olnud interneti kanalite teel näidu teatamine. Eesti Energia interneti kanalite (koduleht ja e-teenus) kaudu laekus üle 30%, koos e-kirja teel laekunud näitudega on selleks määraks ligi 40% 1. märtsil teatatud näitudest. Jätkuvalt on rohkelt kasutuses traditsioonilisemad kanalid ? näidukaart ja telefon, kuid jõudsalt kogub populaarsust ka SMS-i teel näidu teatamine.
?Vaatamata, suurele kliendikontaktide arvule saime hinnamuutuse tegevustega esimesel päeval kenasti hakkama,? rääkis Teeninduse direktor Marko Allikson. ?On heameel tõdeda, et kliendid on aina enam hakanud kasutama uusi ja mugavaid näiduteatamise kanaleid nagu SMS ja internet, mis võtab maha suurt koormust klienditelefonilt,? lisas Allikson.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele