Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Daewoo Heavy Industries & Machinery, Ltd (DHIM) nimi on nüüdsest Doosan Infracore Co., Ltd.

    Daewoo Heavy Industries Machinery, Ltd (DHIM) nimi on nüüdsest Doosan Infracore Co., Ltd, selline otsus tehti 29 aprilli aktsionäride koosolekul.

    Riiklikud asutused, KDB (Korea Development Bank ? Korea Arengupank) ja KAMCO (Korea Asset Management ? Korea Varahaldus), mis olid Daewoo Heavy Industries enamusaktsionärid (51%), müüsid 1,3 miljardi euro eest oma osaluse Doosan Grupile.
    Protsess algas 12. jaanuaril 2005. a., kui pärast rahvusvahelist pakkumist valisid riigiasutused Doosan Grupi parimaks pakkujaks, sest tema pakkumine ületas teisi nii rahaliselt kui ka pikaajalise äriplaani poolest.
    Kui oli läbi viidud ostueelne analüüs ja koostatud lõpubilanss, tasuti makse osaluse eest ning alates 29. aprillist 2005. a. alustab firma uuesti kui Doosan Infracore Co.
    Hr. Choe Sung-Chul, firma Doosan Mecatec juhatuse esimees, nimetati Doosan Infracore juhatuse esimeheks ja peadirektoriks;
    Hr. Yang Jae-Shin, firma DHIM endine juhatuse esimees, nimetati firma juhatuse aseesimeheks.
    ?Doosan Infracore Ltd. taotleb infrastruktuuride turuosa, mille väärtust hinnatakse 6,7 triljonile eurole aastas. Seetõttu kasvavad ka investeeringud uuringutesse ja arendusse ning tehtud kapitalimahutused; infrastruktuuride turg võidetakse kiiresti ja lepitakse kokku, et Doosan Heavy Industries (Doosan Grupi ehitusharu) asub haldama välisinvesteeringuid. Olemasolevat äritegevust arendatakse müügieelse ja -järgse teeninduse osas ning samal ajal luuakse uusi turge,? ütles Doosan Grupi esindaja.
    Doosan Infracore ühendab kaasaegseimad juhtimismeetodid olemasoleva firmakultuuriga. Et paremini ära kasutada sünergiat, mis tekib firma omandamisest Doosan Grupi poolt, viiakse praegune DHIM-i peakontor mai lõpul üle Doosan Towerisse (kõrghoone) Söulis.
    Pärast DHIM-i ühendamist töötab Doosan Grupis üle 22 000 inimese, ja 2005. aastal prognoositakse firma müügikäibeks 8,5 miljardit eurot. Sellega on Doosan Korea firmade hulgas suuruselt 9. kohal. (www.doosan.com)
    Euro Daewoo S.A. nimi on nüüdsest Doosan Infracore Europe S.A.
    Ülaltoodud asjaolude otsese tulemusena muutub Euro Daewoo S.A., Belgias asuv tootmisfirma ning Euroopa müügi- ja turundusesindusnimi alates maikuu keskelt. Uus nimi on Doosan Infracore Europe S.A.
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
ÜROs küpseb plasti globaalselt piirav lepe, naftatööstus on tagajalgadel
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
ÜRO koguneb otsustavale kõnelusele plastreostuse ja plasti tootmise piiramiseks, kuid naftakeemia suurfirmad võitlevad vastu.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Rahandusministeerium plaanib suurendada lähetuste päevaraha
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Maailmas pole sõjale veel nõnda palju kulutatud
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.