Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbijakaitseamet tegi augustis trahve 37 000 krooni eest
Tarbijakaitseametile augustis laekunud 185 kaebust jagunesid võrdselt kaubanduse ja teenuste vahel.
Kaubandusega seotud kaebustest puudutas 78 tööstuskaupade ostuga seotud probleeme, teenuste osas kaevati enam ehitus-, transpordi- ja telefoniteenuste osutajate peale.
Trahve tehti augustis 37 380 krooni ulatuses 45-le rikkujale ? mõnevõrra vähem kui eelmistel kuudel keskmiselt.
Ameti infotelefonile helistas 1211 tarbijat, kelle mured olid peamiselt seotud toodete ja teenuste kvaliteedi ning pretensiooni esitamise tähtajaga.
Võrreldes eelmise aasta augustiga on kaebuste arv jäänud samasse suurusjärku.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Kristina Vaksmaa sõnul on viimaste aastate jooksul enim probleeme tekitanud kaubagrupid ja teenuste liigid samaks jäänud.
Vaksmaa sõnul on märgata pöördumiste arvu kasvu ehitusteenuste ja mobiiltelefonide valdkonnas.
Märgatavalt on kasvanud reklaami puudutavate kaebuste hulk. Möödunud aastal esitati reklaami kohta 115 kaebust, aasta varem vaid 62.
Autor: ÄP