• OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • 30.09.05, 09:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLÕL: Regina Baltica autoreisijad jäid infosulgu

Sekelduste järel jõudsid Regina Baltical autodega olnud inimesed alles eile hommikul tagasi kodumaale.
Kui Regina Baltica teisipäeva hilisõhtul Rootsi ranniku lähedal kivisele saarele otsa sõitis, läks tunde, enne kui reisijad laevalt Kapellskäri sadamasse said. Kui sõidukiteta reisijatele pakuti kohe võimalust Vana Tallinnaga Eesti poole teele asuda, jäeti autoga inimesed pardal olnud Priidu väitel tähelepanuta, kirjutab SL Õhtuleht.
Koos viieaastase pojaga Rootsis käinud Priit ütleb, et autodest polnud poole sõnaga ka juttu.
«Täielik infopuudus! Ükski autojuht ei teadnud, mis edasi saab. Kuigi infoteateid jagati oma kümme korda, et ohutuse tagamiseks saavad reisijad teise laevaga Tallinna, ei öeldud kordagi midagi autoga reisijatele. Täiesti null infojagamine!» pahandab ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Kui laevast välja sõitsime, pidid sadamas olevad inimesed juhatama, mis edasi saab. Ei midagi! Siis öeldi, et keegi kohe tuleb. Keegi tuligi 10 minuti pärast, aga. Lühidalt öeldes oli kõik selgusetu! Põhimõtteliselt pidi ise sebima, et kes, kus ja mida. Lõpuks saime Kapellskäri lähedale hotelli. Jõudsin sinna poole viie paiku varahommikul,» kirjeldab Priit.
Sadamas oli üks Tallinki jopet kandnud inimene öelnud, et autojuhtidel pole mingit probleemi kolmapäeva õhtul Stockholmist väljuvale Victoria I-le saamisega.
«Jooksin sadamas kohe terminali ja näitasin vanad piletid ette. Et tahaks nagu laeva peale saada. Öeldi, vabandage, aga autokohti enam pole. Kui saame mõned treilerid maha jätta, saate peale,» räägib Priit. Ometi said järgmised terminalis asja uurimas käinud sohvrid kohe pileti.
«Osa inimesi helistas Tallinna Tallinki ja Rootsi Tallinki. Alati lubati tagasi helistada, aga kordagi ei helistatud. Mis nad siis üldse lubavad?» kirub Priit.
Laevale minevate autode järjekorda seisma jäädes sai ta viimaste seas laevale.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele