• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 20.12.05, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osaluse omandamine Eesti Raudtees oleks Tallinna Sadamale äriliselt kasulik

Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand ütles, et osaluse omandamine Eesti Raudtees oleks sadamale kui äriühingule kasulik.
'Mida pikemalt saame transiidiahelat kontrollida, seda kasulikum see meile on,' lausus Kaljurand. Ta rõhutas ka kaasfinantseerimise kaudu lisaraha saamise võimalust. Kõik see kokku tõstaks tema hinnnangul Tallinna Sadama konkurentsivõimet.
Kaljurand ütles, et on sel teemal mõtteid mõlgutanud juba Eesti Raudtee erastamisest peale, kuid Tallinna Sadamat juhtima asudes nägi ta selles üht võimalust sadamaäri uuele tasemel viimiseks.
Ametlikke arutelusid pole Tallinna Sadama nõukogus Eesti Raudtee osaluse omandamise küsimuses olnud, kuid kaks selle liiget on arvatud majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi moodustatud töökomisjoni, rääkis Kaljurand.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele