Eelkõige hindasime ettevõttelt ettevõtjale ehk niinimetatud B2B-reklaame, kuid ei jätnud välja ka tarbijareklaami, mida oli sellel aastal enam kui varasematel aastatel.
Reklaame hinnanud reklaamimeeskonna antud punktidest koorusid välja viis esimest.
Esimese ehk parima reklaami tiitli võitis seekord Ruuki Products AS, reklaami tellis meediaagentuur OMD. Kampaaniat kommenteerides ütles Ruuki Productsi turundusjuht Marge Reinolt, et B2B ehk ärilt ärile kampaania oli suunatud tipp- ja keskastme juhtkonnale, samuti teistele otsustajatele ja otsusetegemise mõjutajatele, nagu arhitektidele ja inseneridele/konstruktoritele.
Imagokampaania viidi läbi Põhjamaades, Balti riikides, Venemaal, Ukrainas, Ungaris, Poolas, T?ehhi Vabariigis ja Slovakkias.
Kampaania luges korraldaja õnnestunuks ja eespool mainitud eesmärgid täidetuks. Positiivne oli tagasiside koostööpartneritelt ja klientidelt. Samaaegselt toimus ka ettevõttesisene kampaania muutuste vahendamiseks ja uue strateegia rakendamiseks oma töötajaskonna hulgas.
Teise koha sai juba varem ilmunud Reval Auto Audi Quattro kampaania, mille valmistajaks oli Saatchi ja Saatchi Saksa büroo.
Kolmandana tunnustasime sisustussalongi Sanesti reklaami, mille idee autorid ja teostajad olid Äripäeva disainerid.