Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Äripäev valis ilusaima reklaami

    Meediaturu kogukäive tõusis tänavu üle miljardi krooni. Järjest kasvavate meediamahtude juures on aina rohkem vaja eristuda ja oma reklaamidega silma paista.
    Sealjuures ei saa unustada, et reklaam ei ole ainult silmailu või humoristlik pildike, vaid reklaam peab ka müüma. Kõike seda võtsime ka sellel aastal parimat reklaami valides arvesse.
    Äripäeva Kirjastuse reklaamioskond valis parima reklaami 39 kampaania seast, mis ilmusid aastal 2005 Äripäevas, kuukirjas Visoon ja teistes Äripäeva lisades.
    Eelkõige hindasime ettevõttelt ettevõtjale ehk niinimetatud B2B-reklaame, kuid ei jätnud välja ka tarbijareklaami, mida oli sellel aastal enam kui varasematel aastatel.
    Reklaame hinnanud reklaamimeeskonna antud punktidest koorusid välja viis esimest.
    Esimese ehk parima reklaami tiitli võitis seekord Ruuki Products AS, reklaami tellis meediaagentuur OMD. Kampaaniat kommenteerides ütles Ruuki Productsi turundusjuht Marge Reinolt, et B2B ehk ärilt ärile kampaania oli suunatud tipp- ja keskastme juhtkonnale, samuti teistele otsustajatele ja otsusetegemise mõjutajatele, nagu arhitektidele ja inseneridele/konstruktoritele.
    Imagokampaania viidi läbi Põhjamaades, Balti riikides, Venemaal, Ukrainas, Ungaris, Poolas, T?ehhi Vabariigis ja Slovakkias.
    Kampaania luges korraldaja õnnestunuks ja eespool mainitud eesmärgid täidetuks. Positiivne oli tagasiside koostööpartneritelt ja klientidelt. Samaaegselt toimus ka ettevõttesisene kampaania muutuste vahendamiseks ja uue strateegia rakendamiseks oma töötajaskonna hulgas.
    Teise koha sai juba varem ilmunud Reval Auto Audi Quattro kampaania, mille valmistajaks oli Saatchi ja Saatchi Saksa büroo.
    Kolmandana tunnustasime sisustussalongi Sanesti reklaami, mille idee autorid ja teostajad olid Äripäeva disainerid.
    Nejandaks hindasime Estomaticu reklaamid Bossa Teeninduse ASist, reklaami tellis Indigo Bates.
    Viies koht läks Vivarecile ja DDB Eestile, reklaamid kujundas Margus Tamm.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Tea Danilov: kõrghariduse rahamuret lahendades on unustatud õppelaen
Tudengite jaoks on kõrghariduses süvenemas nõiaring, sest hinnatõus kasvatab järsult elamiskulusid ning nende katmiseks tuleb tööle minna, aga tasuta õppida saab vaid täisajaga. Konkurentsivõimetut õppelaenu tuleks ulatuslikult remontida, kirjutab Arenguseire Keskuse juhataja Tea Danilov
Tudengite jaoks on kõrghariduses süvenemas nõiaring, sest hinnatõus kasvatab järsult elamiskulusid ning nende katmiseks tuleb tööle minna, aga tasuta õppida saab vaid täisajaga. Konkurentsivõimetut õppelaenu tuleks ulatuslikult remontida, kirjutab Arenguseire Keskuse juhataja Tea Danilov
Tesla ostab Indoneesiast niklitooteid tehase rajamise asemel
USA autotootja Tesla on sõlminud 5 miljardi dollari väärtuses lepinguid akude jaoks vajalike materjalide ostmiseks Indoneesia niklitöötlemisettevõtetelt, ütles CNBC Indoneesiale üks kõrgem kabinetiminister.
USA autotootja Tesla on sõlminud 5 miljardi dollari väärtuses lepinguid akude jaoks vajalike materjalide ostmiseks Indoneesia niklitöötlemisettevõtetelt, ütles CNBC Indoneesiale üks kõrgem kabinetiminister.
Reaalajas börsiinfo
Raadiohitid: ostuidee karuturul ja tippjuhtimise vähem nähtav pool
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.
Äripäeva raadio kuulajatele pakkus sel nädalal enim huvi aktsiaturgudel toimuv, karuturu taustal esile kerkinud ostuidee ja usutlus tippjuhi Tarmo Noopiga.
Hiina eksport kasvas, kuid väljavaade näib tume
Hiina eksport kasvas juulis oodatust kiiremini, andes riigi majanduse taastumiseks koroonapandeemiast julgust. Samas globaalse nõudluse nõrgenemine võib hakata lähikuudel tarneid pidurdama, vahendab Reuters.
Hiina eksport kasvas juulis oodatust kiiremini, andes riigi majanduse taastumiseks koroonapandeemiast julgust. Samas globaalse nõudluse nõrgenemine võib hakata lähikuudel tarneid pidurdama, vahendab Reuters.
Analüütik: hinnatõusu leevenemist maksab oodata kevadel
"Inflatsiooni pidurdumist võiks praeguste futuuride pealt oodata järgmisel kevadel," märgib rahandusministeeriumi fiskaalpoliitika osakonna analüütik Kristjan Pungas.
"Inflatsiooni pidurdumist võiks praeguste futuuride pealt oodata järgmisel kevadel," märgib rahandusministeeriumi fiskaalpoliitika osakonna analüütik Kristjan Pungas.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.