• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,01%40 077,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,01%40 077,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • 23.12.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev valis ilusaima reklaami

Meediaturu kogukäive tõusis tänavu üle miljardi krooni. Järjest kasvavate meediamahtude juures on aina rohkem vaja eristuda ja oma reklaamidega silma paista.
Sealjuures ei saa unustada, et reklaam ei ole ainult silmailu või humoristlik pildike, vaid reklaam peab ka müüma. Kõike seda võtsime ka sellel aastal parimat reklaami valides arvesse.
Äripäeva Kirjastuse reklaamioskond valis parima reklaami 39 kampaania seast, mis ilmusid aastal 2005 Äripäevas, kuukirjas Visoon ja teistes Äripäeva lisades.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelkõige hindasime ettevõttelt ettevõtjale ehk niinimetatud B2B-reklaame, kuid ei jätnud välja ka tarbijareklaami, mida oli sellel aastal enam kui varasematel aastatel.
Reklaame hinnanud reklaamimeeskonna antud punktidest koorusid välja viis esimest.
Esimese ehk parima reklaami tiitli võitis seekord Ruuki Products AS, reklaami tellis meediaagentuur OMD. Kampaaniat kommenteerides ütles Ruuki Productsi turundusjuht Marge Reinolt, et B2B ehk ärilt ärile kampaania oli suunatud tipp- ja keskastme juhtkonnale, samuti teistele otsustajatele ja otsusetegemise mõjutajatele, nagu arhitektidele ja inseneridele/konstruktoritele.
Imagokampaania viidi läbi Põhjamaades, Balti riikides, Venemaal, Ukrainas, Ungaris, Poolas, T?ehhi Vabariigis ja Slovakkias.
Kampaania luges korraldaja õnnestunuks ja eespool mainitud eesmärgid täidetuks. Positiivne oli tagasiside koostööpartneritelt ja klientidelt. Samaaegselt toimus ka ettevõttesisene kampaania muutuste vahendamiseks ja uue strateegia rakendamiseks oma töötajaskonna hulgas.
Teise koha sai juba varem ilmunud Reval Auto Audi Quattro kampaania, mille valmistajaks oli Saatchi ja Saatchi Saksa büroo.
Kolmandana tunnustasime sisustussalongi Sanesti reklaami, mille idee autorid ja teostajad olid Äripäeva disainerid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nejandaks hindasime Estomaticu reklaamid Bossa Teeninduse ASist, reklaami tellis Indigo Bates.
Viies koht läks Vivarecile ja DDB Eestile, reklaamid kujundas Margus Tamm.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele