• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Volvo ja Goodyear Dunlop allkirjastasid koostöölepingu

    Volvo Group ja Goodyear Dunlop Tires Europe sõlmisid kolmeaastase koostöölepingu, mis alusel tagatakse Volvo bussidele ja veoautodele originaalvarustuses Goodyear rehvid, teatas Goodyear.

    Lepinguga kasvab Goodyeari üle 30 protsendi suurune turuosa Euroopa kommertssõidukite valdkonnas veelgi.
    Kolmeaastase koostöölepingu raames hakkab Goodyear Dunlop varustama Volvo ja Renault veoautosid ja busse originaalvarustuses rehvidega mõõtmetega alates 16 tolli. Rehve hakatakse valmistama Goodyear veokirehvivabrikutes Luksemburgis, Saksamaal, Sloveenias ja Türgis.
    „Meil on rõõm jätkata oma pikaajalist koostööd Volvo Groupi ga ning täna näeme ennast juba rohkem tehnilise partneri kui lihtsalt tarnijana. Meie pidevalt kasvav rehvimüük ja originaalvarustuses paigaldamine Euroopa veoautodele, bussidele ja järelhaagistele näitavad nii valmistajate kui terve transpordivaldkonna suurt usaldust meie toodete vastu,” kommenteeris teates Goodyear Original Equipment Truck Tires Europé müügijuht Hubert Moquet.
    Goodyear'i aastatepikkuse koostöö jooksul Volvo Groupiga on ettevõte vastutanud tootearenduse ja tootmisprotsesside eest, mis tõstavad sõidukite tootlikust. Koostöös on lansseeritud mitmeid uuenduslikke tooteid.
    Veokirehvi mõõtmetega 355/50R22.5 on Goodyear tootnud spetsiaalselt Volvole - see toodi turule kui asendusrehv, kuna mõõtmed olid transpordivaldkonna jaoks täiesti uudsed. Rehvi eelisteks on senise laadimisvõimsuse suurendamine, bensiinikulu vähendamine, senisest veelgi parem teelpüsivus, stabiilsus ja mugavus. Samuti kulutab antud rehv vähem teekatet.
    Hiljuti töötas Goodyear välja ka uue seeria tühjenemisele vastupidavaid Duraseal rehve Renault transpordivahenditele. Tänu uutele rehvidele saavad Renault kliendid oluliselt vähendada oma transpordivahendite võimalikku paigalseisuaega ja suurendada seeläbi produktiivsust.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Aimar Ventsel: Kesk-Aasia õppetund – autoriteet pole jumalast antud
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Naftaturgu suunab 61aastase inseneri käsi
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Heiki Einpaul: kõige kõvema kisaga pole alati kõige suurem probleem
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Endised kolleegid läksid Ukraina hanke pärast kaklema
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.