Täna Tartusse jõudva Disainiaasta
korraldajate sõnul vajab disain Eestis põhjalikumat tutvustamist, kuna suur osa
olemasolevast potentsiaalist on veel kasutamata.
"Praegune olukord on Eestis selline, et graafilise disaini vajadusest saavad ettevõtjad juba aru. Seetõttu ei minda enam näiteks visiitkaarti naabripoisi juurde tegema. Tootedisainiga on veel aga vaja palju tegelda. Tootjad ei kaasa oma ettevõtte tegevusse veel disainerit," ütles Disainiaasta projektijuht Ruth-Helene Melioranski.
Disainiaasta jooksul toimub üle Eesti hulk näitusi ja õpitubasid-seminare. Näiteks tutvustatakse ettevõtjatele suunatud seminaril disaini põhitõdesid ja seda, kuidas saaks ettevõte disaini oma tegevuses ära kasutada ja sellest kasu lõigata.
Disainiaasta on disaini tutvustavate ürituste sari, mida korraldab Eesti Kunstiakadeemia Disaini Innovatsioonikeskus koostöös Eesti Tarbekunsti ja Disaini Muuseumi ning Eesti Disainerite Liiduga. Disainiaasta eesmärk on tõsta üleüldist disainiteadlikkust. Disainiaasta tutvustab disaini, selle rakendusvõimalusi erinevates majandus- ja eluvaldkondades.