• OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 100−0,158 193,94
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,86
  • OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 100−0,158 193,94
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,86
  • 20.02.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtjad hindavad usaldust

Eelmise aasta teises pooles korraldati järjekordne mahukas turu-uuring, mis võrdleb ja analüüsib kuller- ja transportteenuse turgu ning arenguid Balti riikides.
Uuringule lisab väärtust selle rahvusvaheline mõõde - uuring on tehtud kõigis Balti riikides ühel ajal ning kasutatud on sama meetodit.
See annab ühel ja samal ajal usaldusväärse ja võrreldava ülevaate pakiveo võtmeturgudest - Eestis, Lätis ja Leedus.
Uuringu üks oluline osa käsitleb kullerettevõtte valiku kriteeriumeid ning nende muutumist ajas.
Valikukriteeriumite esikolmik on võrreldes möödunud aastaga kõige enam muutunud Lätis ja Leedus. Juba möödunud aastal oli märgata, et Läti ja Leedu ettevõtted hakkavad sarnaselt Eestiga üha enam teenuse hinna kõrval tähtsustama ka teenuse kindlust.
2006. aastal olid kolm olulisemat kullerettevõtte valikukriteeriumit: teenuse hind, kindlustunne saadetise õigeaegse kohaleviimise osas ja pikaajaline koostöösuhe.
Eestis on kullerettevõtte valikukriteeriumid jäänud suuresti samaks.
Endiselt eelistab ligi kaks kolmandikku Baltimaade firmadest teha koostööd ühe kuni kahe kullerteenuse pakkujaga. Küll ei ole kuhugi kadunud ka oma transpordi kasutamine, ehkki selle osatähtsus pigem kahaneb.
Viimasel kahel aastal on näiteks Eestis ettevõtete arv, kes paralleelselt teenuse sisseostmisega kasutavad lisaks veel oma transporti, kahanenud enam kui 60%.
Autor: Janek Kivimurd

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele