• OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 5000,73%5 931,58
  • DOW 300,09%42 137,75
  • Nasdaq 1,36%19 360,24
  • FTSE 100−0,14%8 713,88
  • Nikkei 2251,88%38 432,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,27
  • OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 5000,73%5 931,58
  • DOW 300,09%42 137,75
  • Nasdaq 1,36%19 360,24
  • FTSE 100−0,14%8 713,88
  • Nikkei 2251,88%38 432,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,27
  • 11.05.07, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspert: halli salaviina turgu me ei kontrolli

Eesti Konjunktuuriinstituudil valmis uuring, millest selgus, et illegaalse alkoholi osakaal on 2006 aastal vähenenud. Kuid on olemas ka hall salaturg, mida konjuktuur kontrollida ei suuda.
2005. aastal moodustas illegaalne alkohol viina siseturust 20-25%, 2006. aastal aga 15-20%.
Levinuimaks salaalkoholiks on endiselt salaviin. "Inimesed teavad järjest vähem salaviina ostukohti. Samuti ei osteta enam nii palju salaviina, sest kardetakse oma tervise pärast," kommenteeris ekspert Marje Josing konjuktuuriinstituudist illegaalse alkoholi osakaalu vähenemist.
"See uuring põhineb inimestel, kes vastasid meie küsitlusele ning tunnistasid, et on ostnud salaalkoholi. Kuid tegelikult on olemas ka hall salaturg, mida konkutuur jälgida ei suuda," märkis Josing, kuid lisas, et maksumärgid on Eestis alkoholiturgu siiski legaliseerida aidanud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mullu müüdi kokku ligi 2,3 miljonit liitrit salaalkoholi.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele