• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 25.05.07, 11:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Esmaspäevast läheb liinile Keila kiirrong

Pühapäevast hakkab kehtima uus elektrirongide sõiduplaan, mis toob tööpäevadel kaasa Keila ja Tallinna vahel sõidusageduse 24% kasvu.
Tööpäevadel lisanduvad sõiduplaani Keila kiirrongid, mis toovad 30 minutiga Keilast Balti jaama. Alates 27. maist lisab Elektriraudtee AS ka hilisõhtuse Tallinn-Keila rongi, mis hakkab iga päev väljuma Balti jaamast kell 22:30, teatas Elektriraudtee.
Keila kiirrong on peamiselt mõeldud tööpäevadel hommikusel ja õhtusel tipptunnil Keila ja Saue elanikele kiirema ning mugavama reisiteenuse pakkumiseks. Kiirrong peatub Keilas, Sauel, Tondil, Lillekülas ning Balti jaamas. Peatused on valitud selle alusel, kus on tipptunnil kõige enam sisenejaid ja väljujaid. Kiirrongi lisamise ning sõiduplaani tihedamaks muutmise järele on vajadus tekkinud jätkuvast reisijate arvu kasvust tulenevalt. Ka käesoleva aasta nelja esimese kuuga on tehtud elektrirongidega 5,4% (ehk ca 57 000 reisi) võrra rohkem reise kui 2006. aasta samal perioodil.
Kiirrongi käiku andmiseks ning ka vajadusel olemasolevate koosseisude pikendamiseks soetas Elektriraudtee AS täiendavalt kokku 5 vagunit, kogumaksumusega ca 27,3 miljonit krooni. Selle investeeringu tegi ettevõte omavahendite ning laenu arvelt. Riigi käest Elektriraudtee dotatsiooni suurendamist ei küsinud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele