• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • 28.05.07, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Skype loojad investeerisid Aasia suhtluskeskkonda

Investeerimisgrupp Ambient Sound Investments (ASI) omandas osaluse ettevõttes Frenzoo, mis toob käesoleval aastal Aasias turule uudse internetipõhise suhtluskeskkonna moehuvilistele noortele. Tehingu suurust osapooled ei avalikusta, teatas ASI.
Frenzoo pakub noortele võimalust suhelda oma sõpradega ning jagada üksteisele moesoovitusi. Kasutajad saavad suhtluskeskkonnas luua endale isikupärase kolmemõõtmelise tegelaskuju, kellele on võimalik samas keskkonnas soetada erinevaid riideid, jalanõusid, aksessuaare, mööbliesemeid ja elustiilividinad.
Eesmärgiga saada juhtivaks 3D suhtluskeskkonnaks Aasias keskendub Frenzoo just noortele - kasvavale ja paljutõotavale turusegmendile. Teisalt pakub Frenzoo kaubamärgiloojatele ning reklaamimüüjatele võrreldes suhtluskeskkondade seniste reklaamimudelitega uudset viisi kontakti loomiseks moeteadlike internetikasutajatega, tõsta brändilojaalsust ja toodete müüki.
Frenzoo asub Hong Kongis ning ettevõtte asutajad on varem tegutsenud interaktiivse reklaami, 3D mängude ja internetiteenuste valdkondades.
„Traditsiooniline internetireklaam keskendub pakkumistele brauseriaknas, kuid kolmemõõtmeliste bränditoodete katsetamine on loomulik osa suhtluskeskkonna kasutamisest. Seetõttu tõstab teenus noorte kaasatust ning turunduskampaaniate edukust,” selgitas Frenzoo turundus- ja äriarendusjuht Eda Chow.
Frenzoo suhtluskeskkond põhineb allalaetaval tarkvaral, mille abil saavad kasutajad luua endale meelepärase kolmemõõtmelise tegelaskuju, olla kontaktis sõpradega ja pidada tekstivestlusi ilma nende piiranguteta, mis on tavalistel brauseripõhistel teenustel.
„Meile meeldib Frenzoo ainulaadne tarkvara ja ärimudel. Kolmemõõtmeline suhtluskeskkond loob hulgaliselt võimalusi nii kasutajatele kui reklaamijatele,” sõnas ASI juhtivpartner Toivo Annus. „Aasia on dünaamiline ja kiire turukasvuga piirkond, kus uue teenuse turuletoomine on põnev.”
Ambient Sound Investments (ASI) on Skype’i nelja eestlasest kaasasutaja investeerimisgrupp, mis rahastab käivitusjärgus olevaid tehnoloogiaettevõtteid. Investeerimisportfelli otsitakse uudseid tehnoloogiaid või nendel põhinevaid teenuseid pakkuvaid ettevõtteid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele