• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 02.07.07, 17:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arco Vara: hinna langetamine on reklaaminipp

Arco Vara turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Lindpere ütles, et Rime Kinnisvara Luha tänava korterite hinnalangus paistab reklaaminipina.
"Reklaamitud suuremad soodustused 380 000 ja 470 000 krooni on siiski 11-13% soodustused nimetatud korterite hinnast ja seega laiemaid järeldusi siit teha vast ei saa," ütles Lindpere.
Tema sõnul kujundab iga arendaja projektide hinna- ja turundusstrateegia oma parimate võimete kohaselt, mõnedel projektidel piisab müügiargumendina ka projekti enda kvaliteedist ja asukohast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele