• OMX Baltic−0,1%301,82
  • OMX Riga−0,17%891,4
  • OMX Tallinn−0,04%2 068,55
  • OMX Vilnius0,26%1 200,59
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 1000,03%8 764,02
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • OMX Baltic−0,1%301,82
  • OMX Riga−0,17%891,4
  • OMX Tallinn−0,04%2 068,55
  • OMX Vilnius0,26%1 200,59
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 1000,03%8 764,02
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • 29.01.08, 16:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Spetsialist: Eesti turismiettevõtjad ei oska toodet luua

Tänasel turismialasel seminaril rääkis TÜ Pärnu kolledži turismimajanduse dotsent Heli Tooman, et üks suurimaid puudusi Eesti turismis on ebaselgus asutuste toodetes või nende puudumine.
Tooman rääkis, et Eesti turismiasutuste tooted on ähmased, sageli pole selge, kellele, miks ja mida luuakse. Tooman rääkis, et puutumatu loodus pole turismitoode. „Puutumatut loodust on ka mujal kui Eestis. Loodus iseenesest pole veel toode,“ ütles ta.
Toomani sõnul on koordineeritud tootearendus ja turundus hetkel turismiarenduse ja -turunduse megatrend. „Kui pole olemas toodet, siis pole ka midagi turundada,“ ütles ta. „Eesti turismitoote arendus ja -turundus on lapsekingades.”
Samas rõhutas Tooman, et meil ei saada aru koordineeritud koostööst. "Messidel ei huvituta Eesti kui terve regiooni tutvustamisest, vaid pakutakse ainult oma teenust," tõdes ta. „Eestis puudub üksteisele toe pakkumine. Laiemat vaatenurka ärgitaks! Tervikluses oleks vaja saavutada kvaliteet.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele