• OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 500−0,37%6 339,39
  • DOW 30−0,74%44 130,98
  • Nasdaq −0,03%21 122,45
  • FTSE 100−0,05%9 132,81
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 500−0,37%6 339,39
  • DOW 30−0,74%44 130,98
  • Nasdaq −0,03%21 122,45
  • FTSE 100−0,05%9 132,81
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • 01.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea teenindus = hea kasum

Eile avaldas Sampo Pank mullused hiilgavad majandustulemused - kasumi kasv 52%, uusi kliente võideti juurde 12%. Aasta tagasi selgitas uuringufirma Dive välja parima teenindusega Eesti panga. Taas võidutses Sampo - tulemus oli lausa 99% sajast.
Kas mullused ülihead tulemused on seotud parima teenindusega panga tiitliga? Kindlasti.
Kuigi Eestis pole üldine teenindustase kiita, on meil isegi hea teeninduse kuu, märts nimelt. Aga tänavu peaks sammu edasi astuma ja kuulutama terve aasta hea teeninduse aastaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Majandus jahtub. Inimesed hakkavad rohkem valima, mida nad ostavad ja kust nad ostavad. Järelikult peab pood, juuksurisalong või autoteenindus pingsalt mõtlema, kuidas teistest eristuda. Ja eristuda saabki hea ja väga hea teenindusega. Muidugi käib sellega kaasas ka hea kaup, aga mis kasu on heast kaubast, kui selle ostmise protsess meenutab kliendile veel kuid hiljemgi õudusunenägu.
Dive'i uuringute järgi on Eesti teenindajate Achilleuse kand kliendi soovide väljaselgitamine, tema nõustamine ja kontakti lõpetamine.
Kuid naiivne oleks süüdistada ainult teenindajat, sest hea mulje tagajaks pole mitte ainult inimene, kes leti taga seisab. Tema selja taga on koha sisse võtnud omakorda juhid ja ettevõtte omanikud, kellest sõltub, kas firma valib tööle õiged inimesed, koolitab neid ja loob hea motivatsioonisüsteemi. Ilma selleta ei sünni hea teenindusega päevagi, rääkimata aastast.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 16 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele