Henrik Aavik • 11. veebruar 2008 • 1 min
Jaga lugu:

Võistlevad reklaamid ja parimad turundusteod

Reklaamiauhindu jagab reklaamiagentuure ühendav organisatsioon ERAL, turundustegusid valib firma Best Marketing kokku kutsutud žürii vastaval konverentsil. Reklaame saab esitada veel praegugi.

ERALi presidendi Agne Puusaare sõnul antakse reklaamiauhindu Kuldmuna välja juba kümnendat korda. "Meie missiooniks on parem keskkond läbi heade ideede. Ehk siis - tahame pöörata tähelepanu nende sõnumite kvaliteedile ja selle kvaliteedi jätkuvale tõstmisele, mis meid kõiki igapäevaselt ümbritsevad ja mõjutada püüavad.

Kasutame ju selleks kõigile kuuluvat avalikku ruumi," seletas Puusaar.

Best Marketingi juhi Silja Oja arvates annab edukas osalemine konkursil juurde peamiselt reklaamifirmade mainele, kuna autasud näitavad ettevõtte konkurentsivõimelisust ning kvaliteeti. Samuti on võit tunnustuseks ettevõtete turundustiimidele.

Kui kuldmunasid antakse reklaamidele, siis aasta turundusteo tiitel antakse tervele kampaaniale, hinnatakse tulemuslikkust, uuenduslikkust ning strateegilist lähenemist. Eriauhinna saavad parimad avaliku sektori ning sotsiaalkampaaniad.

Osalemine Kuldmuna valimisel annab firmade telereklaamidele tõenäoliselt ka lisaesitusi tarbijatele, kuna tänavu plaanitakse anda inimestele võimalus osaleda reklaamide hindamisel mobiiltelefoni vahendusel.

Puusaare sõnul soovivad nad tunnustada neid loovisikuid, kes reklaamiga leiba teenivad ja kliente, kel on oskust ja julgust tellida häid reklaame. "Toimub ka noortekonkurss, et tuua andekaid noori alale lähemale, anda neile võimalus oma ideid näidata. Võitja sõidab edasi osalema Cannes'i vastavale noortekonkursile," seletas Puusaar.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt