• OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 5000,01%6 450,7
  • DOW 300,04%44 962,53
  • Nasdaq −0,02%21 619,5
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,91
  • OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 5000,01%6 450,7
  • DOW 300,04%44 962,53
  • Nasdaq −0,02%21 619,5
  • FTSE 1000,21%9 157,74
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,91
  • 07.04.08, 10:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siilatsi sadam võib jääda suletuks

Veeteede ameti komisjon sulges Viktor Siilatsile kuuluva Suur–Holmi sadama kuni rekonstrueerimistööde lõpuni. Suur–Holmi sadamasse on Viktor Siilats enda sõnul investeerinud ligi 16 miljonit krooni.
„Komisjon leidis, et kuna sadama rekonstrueerimistööd on veel lõpetamata, ei saa komisjon anda hinnangut sadama vastavusele Eesti õigusaktide nõuetele,” ütles veeteede ameti avalike suhete vanemspetsialist Malle Lõhmus. Seega ei saa sadam ka taotleda sadamapassi ega luba tegutsemiseks. Komisjon käis Suur–Holmi sadamas esimest ülevaatust tegemas 13. märtsil, kirjutas Lääne Elu.
Selleks et Suur–Holmi sadama saaks avada, peab sadam esmalt lõpetama rekonstrueerimistööd. Siis on sadama valdajal õigus kutsuda komisjon uueks ülevaatuseks, kui sadam on viidud vastavusse õigusaktide nõuetega, selgitas Lõhmus.
Seejärel tuleb esitada akt uuesti komisjonile, kooskõlastada avariiliste reostuste kõrvaldamise plaan ja reostuse kõrvaldamiseks vajalike tehniliste vahendite nimekiri.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viktor Siilatsi sõnul on tegu ilmselge kiusuga ning ta kavatseb nõudmised vaidlustada. „Püüdleme sadama avamise poole ja vaidlustame nõudmised,” lubas Siilats. Sadama sulgemise tegelikuks põhjuseks peab Siilats naabersadama sugulus– ja erakondlikke sidemeid nii Haapsalu linna kui ka ministeeriumi tasandil.
Suur–Holmi sadamasse on Viktor Siilats enda sõnul investeerinud ligi 16 miljonit krooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele