Evelin Ilvese juhitud Welcome to Estonia
arendamiseks tehtud 13miljoniline kulutus läheb prügikasti ning Eesti riik
alustab 150 miljoni kroonise imago kujundamise ja enesetutvustamise
kampaaniaga.
Algamas on läbi aegade suurim Eestit välismaal tutvustav kampaania, mis peaks olema silmaga nähtav meie lähinaabrite ajakirjades, telekas ja tänavatel, kirjutas Eesti Ekspress.
Muuhulgas on hääbumas Eesti bränd Welcome to Estonia, sest juba on välja töötamisel "uus ja positiivne imago", mis saab olema laiem kui üks lause.
150 miljoni kroonine reklaamikampaania on sellest vaid üks osa. Kokku kulutab Eesti viie aasta jooksul 433 miljonit krooni, sellest ligi 100 miljonit maksab Euroopa Liit.
Hiigelkampaaniaga peaks turismisektor saama tugeva tõuke. Turismindus moodustab umbes kaheksa protsenti sisemajanduse kogutoodangust ja umbes sama suure osa tööhõivest.