Adidase uues EURO 2008 suunatud kampaanias
lähevad maailma suurimad jalgpallistaarid maailma väikseimatesse meeskondadesse
talente otsima. Beckham ja Mourinho astuvad ülesse treeneritena.
Jalgpallistaarid nagu Kaka, Lionel Messi, Stephen Gerrard ja jumalus ise, David Beckham esinevad uues Adidase 12 osalises veebiseriaalis, saadetakse Andorra, San Marino ja Scilly Saarte meeskondadesse inspiratsiooniks.
Kampaania direktor Richard Bullock reklaamiagentuurist Amsterdam 180 rääkis, et tema hämmastus oli suur, kui Adidas suutis ilma erilise probleemita võluda raskesti pääsetavatesse ja tsivilisatsioonist kaugel olevatesse kolkaküladesse sellised staarid nagu Beckhami, Mourinho ja Messi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Adidase uusi reklaame vaata
siit.