• OMX Baltic0,56%303,3
  • OMX Riga0,21%869,78
  • OMX Tallinn0,35%1 980,01
  • OMX Vilnius1,02%1 194,22
  • S&P 500−0,86%5 601,85
  • DOW 30−1%40 807,7
  • Nasdaq −1%17 665,86
  • FTSE 1000,01%8 597,42
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • OMX Baltic0,56%303,3
  • OMX Riga0,21%869,78
  • OMX Tallinn0,35%1 980,01
  • OMX Vilnius1,02%1 194,22
  • S&P 500−0,86%5 601,85
  • DOW 30−1%40 807,7
  • Nasdaq −1%17 665,86
  • FTSE 1000,01%8 597,42
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,62
  • 19.07.08, 13:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomlane eelistab säästutooteid

Üha kasvavate toiduhindade tõttu tõuseb soome tarbijate seas soodushinnaga kaubamärkide müük.
Selle aastaga on kasvanud eriti Rainbow, Pirkka ja Euroshopperi märgistustega toodete müük, vahendas Tarbija24.
Kesko Food Grupi müügidirektori Ari Akseli sõnul on kahe viimase jaemüügifirma toodete müük selle aastaga kasvanud koguni ligi kahekümne protsendi võrra.
Kesko Grupi direktori sõnul seisneb säästumärgiga kaupade odavam hind selles, et müüjad ei keskendu nii palju reklaamile ning selle arvelt kasutatakse rohkem ressursse tootmisele ja transpordile.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele