• OMX Baltic−0,36%300,2
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,51%2 070,41
  • OMX Vilnius0,49%1 205,44
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,51%8 819,12
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic−0,36%300,2
  • OMX Riga0,01%893,58
  • OMX Tallinn−0,51%2 070,41
  • OMX Vilnius0,49%1 205,44
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,51%8 819,12
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 04.11.08, 18:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noop: tarbijamängud õlle müügimahte ei tõsta

A le Coqi juht Tarmo Noop ütles, et tarbijamängude korraldamise keeld konkurentsiolukorda nende jaoks ei muuda, kuna keeld kehtib kõigile.
"Oleme reklaamiseaduse muutusest teadlikud olnud ja oleme selleks valmis," ütles Noop.
"Loomulikult see mõjutab meie reklaamiplaane, kui tarbijamänge enam korraldada ei saa, kuid tervikuna ma ei usu, et uus reklaamiseadus meie meediamahtu oluliselt vähendaks. Leiame uued väljundid," märkis ta.
Noop lisas, et tarbijamängude keelamine konkurentsisituatsiooni ei muuda. "Kui vaadata brändi õllede turgu, siis seal oleme Sakuga peaasjalikult ainult kahekesi. Kui tarbijamängude korraldamine on meile mõlemale keelatud, siis tarbijad on kokkuvõttes samas seisus," sõnas A le Coqi juht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Ma ei isiklikult ei usu, et tarbijamäng paneb kedagi rohkem jooma, et ta tarbiks sellevõrra rohkem. Nii Saku Originaali kui A. Le Coq Premiumi puhul on tegelikult uskumatult suur switcherite ehk tarbijate osakaal, kes proovivad täna üht ja homme teist. Kindlasti on neid üle 60%," rääkis Noop.
"Kindlasti tuleb meil hakata rohkem mõtlema selliste väärtuste peale, et kergesti vahetajate ehk switcherite osakaal oleks väiksem. Tervikuna ma ei usu, et tarbijamängud on õlle müügimahte tõstnud, kuid loomulikult, kellel on parem kampaania, see tegija on võitnud," ütles Noop.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele