Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
TV3: uus seadus mõjutab alkoholifirmade telekäibeid
TV3 müügiosakonna juht Kert Kangert ütles,
et kindlasti hakkab lahja alkoholi reklaamimise algusaja nihutamine tunni
võrra mõjutama alkoholifirmade telekäibeid.
"Kindlasti mõjutab lahja alkoholi reklaamimise algusaja nihutamine tunni võrra tulevikus alkoholifirmade telekäibeid," ütles Kangert. "Kuid praegu ei ole see tuntav, sest hooaeg (kevad/suvi) on läbi," lisas ta.
1. novembril kehtima hakanud seaduse kohaselt on alkoholi reklaam ringhäälingus lubatud alates õhtul kella üheksast kuni hommikul kella seitsmeni, olenemata sellest, kui kange alkoholiga on tegemist.