• OMX Baltic−0,26%292,68
  • OMX Riga−0,48%906,44
  • OMX Tallinn−0,46%1 916,18
  • OMX Vilnius−0,31%1 258,46
  • S&P 500−0,07%6 650,29
  • DOW 300,48%46 289,27
  • Nasdaq −0,56%22 567,91
  • FTSE 1000,1%9 452,77
  • Nikkei 225−2,58%46 847,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,28
  • OMX Baltic−0,26%292,68
  • OMX Riga−0,48%906,44
  • OMX Tallinn−0,46%1 916,18
  • OMX Vilnius−0,31%1 258,46
  • S&P 500−0,07%6 650,29
  • DOW 300,48%46 289,27
  • Nasdaq −0,56%22 567,91
  • FTSE 1000,1%9 452,77
  • Nikkei 225−2,58%46 847,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,28
  • 11.02.09, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq: enim ekspordime Lätti ja Leetu

A. Le Coqi õlletehase juht Tarmo Noop ütles, et Rootsi turule on pääsenud ka A. Le Coqi tooted, kuid palju olulisemaks suunaks on firma jaoks Läti ja Leedu turg.
"Täpselt ei mäleta, aga paar või kolm aastat olime nii tavakauplustes kui ka Systembolageti alkoholimonopoli süsteemis," märkis Noop. "Kogused olid väga väikesed, praegu oleme orienteerunud Läti ja Leedu turgudele," märkis ta.
Noobi sõnul on A. Le Coqi peamiseks eksportturuks Leedu ja Läti. "Oleme seal aktiivselt tegutsenud," selgitas ta ja mainis, et lisaks eksporditakse tooteid ka Soome. Eksport moodustab Noobi ütlusel kümnendiku Tartu õlletehase toodangust. "Planeerimine ekspordituru kasvu," lisas ta.
"Selge on see, et väga kaugele üle mere oma toodangut ei saa viia," rääkis Noop. See diapasoon, kuhu võiksime viia on ääretult lai, kuid kogused pole suured, märkis ta. Ükskord tellitakse suur kogus ning siis on pikaks ajaks vaikus, lisas Noop.

Artikkel jätkub pärast reklaami

A. Le Coqi juhi sõnul valitseb õlletootjate seas arusaam, et kes tahab eksporditurgu hõivata, peaks selles riigis oma õlletehase avama. "Vaid sellisel juhul õnnestub konkureerida kohalike tootjatega," märkis ta.
Noop ei usu, et keegi Eesti õlletootjatest oleks praegu võimeline tegema laiaulatuslikku reklaamikampaaniat eksportriigis, et saavutada seal populaarsus ja tuntus.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele