• OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • 26.01.10, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2005. aastal prognoositi arengu jätkumist

Priit Sauk, ASi YIT Ehitus juhatuse esimees
See aasta tõi endaga kaasa hindade kiire kasvu ehituses. Ühelt poolt põhjustas selle jätkuv elamuehituse arendus ja teiselt poolt ehitusmeeste jätkuv siirdumine piiri taha. Aastal 2006 loodame jätkuvat arendustegevuse hoogustumist lisaks Tallinnale ka teistes Eesti linnades. Hinnatõus peaks pidurduma ja ka ehitustähtajad võiksid normaliseeruda.
Enno Rebane, Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liidu tegevdirektor

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sel aastal toimus viimase 15 aasta suurim müügimahu kasv, eriti suur edasiminek oli täitematerjalide, betooni ning avatäidete osas. Ootan kasvu ka 2006. aastalt, ent ilmselt on see spetsiifilisem ja väiksemas mahus, sest ei piisa materjali- ega ka tööjõuressurssi.
Raido Toonekurg, Toyota Baltic ASi turundusjuht
Selle aasta märksõnaks oli suur kasv, mida enamik automüüjaid ei osanud ennustada. Kardeti, et ELi tulekuga saabuvad meie turule sealsed müüjad, kuid seda ei ole juhtunud. Järgmisel aastal loodame jätkuvat kasvu, kuid loomulikult mitte sellist, nagu oli sel aastal.
Tiit Pruuli, Go Travel Cassandra nõukogu esimees
Peatus lennuhindade langus, mille põhjuseks on kütuse kallinemine. Järgmisel aastal paanika turismitööstuses süveneb - tõenäoliselt mõni reisikorraldaja kaob või ühineb, levib internetis broneerimine, tähelepanu väärivad online-reisifirmad. Nafta stabiilne hind hoiab lennupiletite hinnataset ja muudab ühistranspordi üha populaarsemaks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele