Viimastel päevadel on meedias ilmunud palju kontekstist välja rebitud ja moonutatud infot BREM-i probleemidest. Kinnitame veelkord klientidele ja hankijatele, et BREM on endiselt jätkusuutlik ettevõte.
"Teeme pingutusi lähiajal osapooli rahuldavate lahendusteni jõudmiseks. Juhtkond näeb palju vaeva, et ettevõtte igapäevane normaalne tegevus taastada ja alusetutele süüdistustele ning spekulatsioonidele vastulöök anda. Olgu selle näiteks kas või fakt, et saavutasime Tallinna Veega möödunud nädala lõpus kokkuleppe ärihoonete veevarustuse taastamiseks," teatas ettevõtte juht Risto Mägi pressiteate vahendusel.
"Palume kõigil osapooltel mitte lähtuda emotsioonidest ja kuulujuttudest, vaid faktidest. BREM ei ole maksejõuetu, vaid ei saa ajutiselt kasutada oma kontodel olevaid rahalisi vahendeid Tallinna Vee poolt seatud kontode aresti tõttu," lisas Mägi.
BREM ei pea maksma allhankijaile ebakvaliteetse töö- või teenuste eest isegi siis, kui on kriisiolukorras, vaatamata sellele, et taolist olukorda püütakse ettevõtte vastu ära kasutada, lisas Mägi.
Samuti ei pea Mägi teatel BREM taganema hankijate või teenustepakkujatega sõlmitud kokkulepetest ning maksetähtaegadest selle tõttu, et on käimas vaidlus ühe teenusepakkujaga – Tallinna Veega.
"Oma hankijate ja klientide kaitseks esitab BREM täna Tallinna Vee vastu nõude suurusjärgus 11 miljonit krooni. Summa on esialgne ja täpsustamisel. Nõude aluseks on fakt, et Tallinna Vesi on jätnud pikaajaliselt täitmata oma lepingujärgsed kohustused agenditasu suhtes ja ei ole õiglast kohtlemist üles näidanud ka selles küsimuses, et BREM on võtnud vastutuse klientide eest," lisas Mägi.