• OMX Baltic−0,21%295,23
  • OMX Riga0,09%922,43
  • OMX Tallinn−0,16%2 008,33
  • OMX Vilnius−0,14%1 224,43
  • S&P 500−0,69%6 415,54
  • DOW 30−0,55%45 295,81
  • Nasdaq −0,82%21 279,63
  • FTSE 1000,39%9 152,08
  • Nikkei 225−0,88%41 938,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,23
  • OMX Baltic−0,21%295,23
  • OMX Riga0,09%922,43
  • OMX Tallinn−0,16%2 008,33
  • OMX Vilnius−0,14%1 224,43
  • S&P 500−0,69%6 415,54
  • DOW 30−0,55%45 295,81
  • Nasdaq −0,82%21 279,63
  • FTSE 1000,39%9 152,08
  • Nikkei 225−0,88%41 938,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,23
  • 25.10.10, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Räägi oma kogemusest: telefonivestlus tõi arve?!

Tänane Äripäev kirjutab, et Soomes ärivõtete pärast kohtu all oleva ärikataloogi Directa Eesti haru sajad kliendid on pahased Directa lepingute sõlmimise viisi pärast - telefonis müügiagendiga vestlemise tulemus on leping portaalipidajaga ning arve andmete portaali registreerimise eest.
Kirjuta kommentaar, kas sul on olnud sarnane kogemus olnud mõne teenusepakkujaga, et pärast telefonivestlust saabub arve ning halvemal juhul tuleb veel tegemist teha ka inkassoga.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele