• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • 18.11.10, 09:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussifirma juht: plakatitega vehkimise asemel on mõistlik dialoog

Ma olen pigem seda meelt, et piketeerimine ei ole see meetod, mis peaks tulemust andma, kommenteeris ASi Sebe juht Kuldar Väärsi eilset alltöövõtjatest ehitajate piketti Pärnus.
"Tulemuse peaks ikka andma mõistlik dialoog ja mõistlik koostöö ning oma seisukohtade selge argumenteerimine ja väljendamine," lausus Väärsi, kes parasjagu sõitis bussiga Tallinnast Riiga. "Teise poole survestamine ei ole üheski suhtes perspektiivikas tegevus."
Samas nentis Väärsi, et ehitajate pikett on iseenesest väga pikantne lugu ja et tal on end isegi raske panna piketeerinud alltöövõtjate olukorda.
"Ma väga tahaks, et sõltumata sektorist oleks ärikeskkond puhas ja toimiks seaduslikel alustel," rääkis ta. "Et kõik selles keskkonnas osalejad juhinduksid kehtivatest seadustest. Et kui tööd on tellitud, siis tuleb tööde eest ka maksta. Eeldaks seda, et tegutsed ise vastavalt seadustele ja et sinu koostööpartnerid ei peta sind".

Artikkel jätkub pärast reklaami

Väärsi kinnitusel ei näe tema täna küll põhjust, miks peaksid bussiettevõtted ekstreemseid meetmeid nagu näiteks pikett kasutama. "Vastupidi, ühistranspordi poliitika on Eesti riigis hästi õnnestunud ja hästi läbi mõeldud," kiitis ta. "Ja ka viimastel avaliku bussiteeninduse hangete puhul on järjest enam hangetes kasutatud mõistlikke koefitsiente. Need välistavad olukorra, et vedaja peaks, käsi pikal, minema tellijalt hiljem raha juurde küsima. Ja et tellijal ei teki ebamugavat olukorda, kus ta peab ütlema, et mul ei ole eelarves selleks raha," märkis ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele