Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pulgajäätise nimest sai kontserni kaubamärk

    Nööbile on särk ümber saanud, iseloomustas ASi Premia Foods juhatuse liige Kuldar Leis, kuidas pulgajäätisele antud nimest Premia on kasvanud kontserni kaubamärk.

    „Kui ettevõttel on olemas üks väga tugev kaubamärk, siis vaieldamatult on see ettevõttele väga kasulik,“ ütles Leis. „Tean, et omal ajal oli kaalumisel mitu varianti ja Premia asemel oli ka üks teine tugev kandidaat, aga õnneks ei läinud see läbi.“
    Täna 9 aastat tagasi ehk 23.04.2002 võttis ASi Tallinna Külmhoone tollane värske põhiomanik Kauno Pieno Centras esimese Baltikumi ettevõttena kõigis kolmes riigis kasutusele ühtse kaubamärgi Premia, mille väljatöötamine läks maksma 4 miljonit krooni.
    Leis jagas kaubamärgi arenguloo kolme perioodi. Esimene periood kestis veidi üle aasta, kui Premia võeti kasutusele pulgajäätiste nimena. „Kõigis kolmes Balti riigis tekkis pulgajäätiste sari ja sellele pandi suurelt peale Premia,“ selgitas Leis. „Aga sellel ei olnud tegu veel Premia logoga. Ehk siis Premia kaubamärgi loomisel mõeldi ainult pulgajäätiste sarjale.“
    Teine periood algas 2004. aasta, kui võeti kasutusele Premia logo ja see pandi peale praktiliselt kõikidele jäätistele, mida Baltikumis müüdi. „Ehk siis Premiast sai väike katuskaubamärk kõikidele jäätistele,“ täpsustas Leis. Kui seni toodeti jäätiseid Eestis ja Leedus, siis 2004. aastal Leedu tehas suleti ja sellest ajast valmistatakse Premia jäätiseid vaid Tallinnas.
    Kolmas etapp on kestnud viimased kolm aastat, kui Premiast on kujunenud kontserni kaubamärk. Leisi andmeil on Premia logo nüüd peal peaaegu kõigil Premia Foodsi üle 200 tootel ehk lisaks jäätistel ka sügavkülmutatud ja jahutatud toodetel, sealhulgas Soome eksporditavatel kalatoodetel
    „Kui Premia kaubamärk on tootel peal, siis sellega tahame me tarbijale näidata, et tegu on kindla kvaliteedi ja omadustega tootega,“ rõhutas Leis. „Kui tootel on meie märk peal, siis järelikult me ise seda toodet usaldame täielikult. Kuna kaubamärk sarnaneb ka meie firma nimega osaliselt, siis latti alla lasta ei saa.“
    Leisi hinnangul on Premia kaubamärgi tuntus kasvanud just viimase paari aastaga. „Esiteks on seda märki kandvate toodete ring laiaks läinud,“ loetles Leis põhjuseid. „Teiseks oleme firma nime muutnud – 2007. aasta mais sai Tallinna Külmhoonest kõigepealt Premia Tallinna Külmhoone ja alates 2009. aasta algusest kannab emaettevõte nime Premia Foods. Ja loomulikult on tuntusele kaasa aidanud börsile minek.“ Premia Foodsi aktsiatega saab börsil kaubelda alates 5.05.2010.
    Leisi sõnul on neil hulgaliselt ka teisi kaubamärke, mis alla on koondatud teatud tootegrupid. Näiteks Eesti turule mõeldud jäätised Väike Tom või sügavkülmutatud tooted Maahärra nime all. „Aga kõigil neil on peal ka Premia märk, mis iseloomustab meid kui kontserni,“ lisas Leis.
     
     
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Investorite ebakindlus tekitas USA börsil erisuunalist liikumist
USA aktsiad lõpetasid kolmapäeva erisuunaliselt, kui investorid püüdsid mõista intressi alandamise võimalusi ja hindasid hiljuti avaldatud ettevõtete tulemuste aruandeid, vahendas Yahoo Finance.
USA aktsiad lõpetasid kolmapäeva erisuunaliselt, kui investorid püüdsid mõista intressi alandamise võimalusi ja hindasid hiljuti avaldatud ettevõtete tulemuste aruandeid, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Üks parimaid juhte Ivo Suursoo: Eesti juhtide nõrkus on vähene unistamine
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Urmas Sõõrumaa kinnisvarafirma palkas uue juhi Ülemiste Cityst
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Urmas Sõõrumaale kuuluva kinnisvarafirma US Real Estate uueks juhiks saab Gert Jostov, kes vedas üle 15 aasta Technopolis Ülemiste arendusi, teatas ettevõte.
Eksperdid: infoturbestandard tõstab erasektoris teenuste kvaliteeti
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?