• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 23.11.11, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault plaanib Tata Nano konkurenti

Renault algatas 2004. aastal madala hinnaga autode trendi, tuues turule Dacia Logani, kirjutas whatcar.ee. Uut brändi saatis suur edu ning nüüd on turul juba kolm mudelit: Logan, Sandero ja Duster.
Veel hiljuti müüdi Dacia mudeleid läbi Renault müügiesinduste, kuid suur edu ja soov eemaldada Rumeenia brändi odava auto maine Prantsusmaa autotootja mudelivalikust on viinud asjad selleni, et Dacia loob oma müügivõrgu.
Dacia edu võtmeks on siiani olnud hind ehk odavaima mudeli, Logani, hind algab 7 500 eurost. Renault arvab, et suudab sellest enamat ja plaanib uut autot, mille hind oleks senisest kolm korda odavam, konkureerides sellega maailma odavaima auto tiitlile. Siiani kuulub see Tata Nanole.
1. jaanuarist alustab Prantsusmaa autotootja odavautode osakonna juht Gerard Detourbet oma meeskonnaga uue auto arendamist nii Renault kui ka Nissani jaoks. Põhiülesandeks on arendada mootor ja platvorm autole, mille hind oleks ligemale 2 500 eurot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loomulikult on uus odavauto mõeldud eelkõige sellistele turgudele nagu Hiina ja India, kuid see võib jõuda ka Euroopasse, kus sellel ei oleks põhimõtteliselt ühtegi konkurenti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele