Maanteeamet kahtleb, kas hea parvlaevaliikluse tõttu tasub üldse panustada mandri ja saarte vahele jääteede rajamisse.
"Kui parvlaevaliiklus on muutunud väga heaks, tuleks mõelda, kas selle raha eest, mis pandaks üsnagi kuluka ja ilmastikust oleneva jäätee avamisse, ei võiks valmis teha üht juppi mustkattega teed," ütles ameti Lääne regiooni direktor Enn Raadik Saarte Häälele.
"Kui võtta seda, et Kuivastu ja mandri vahelise jäätee pikkuseks tuli eelmisel aastal 11,5 km ning kogu talve kohta saime 24 päeva avatud olla, siis tekib küsimus mõttekuses," lisas ta. Raadik sõnul on 55 000 autot, mis mööda Kuivastu jääteed selle aja jooksul vuras, küll üsnagi märkimisväärne arv.
Maanteeameti Lääne regiooni direktor rõhutas, et mingit kokkumängu "praamikuningas" Vjatšeslav Leedoga siit otsida ei maksa: "mina teda isiklikult ei tunne".
Praegu on avatud Haapsalu–Noarootsi jäätee, teiste osas kindlust pole.
Seotud lood
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.
Enimloetud
1
Lembit Lump: ei tohiks keegi kuri olla
2
“Ilmselt siin sügisel võib uudiseid kuulda“
5
“Aeg on sealmaal, et Eesti mehed võtavad ise asja kätte.“
Hetkel kuum
Lembit Lump: ei tohiks keegi kuri olla
“Ilmselt siin sügisel võib uudiseid kuulda“
Omanik kaebas Viimsi valla kohtusse
Tagasi Äripäeva esilehele