Maanteeamet kahtleb, kas hea parvlaevaliikluse tõttu tasub üldse panustada mandri ja saarte vahele jääteede rajamisse.
"Kui parvlaevaliiklus on muutunud väga heaks, tuleks mõelda, kas selle raha eest, mis pandaks üsnagi kuluka ja ilmastikust oleneva jäätee avamisse, ei võiks valmis teha üht juppi mustkattega teed," ütles ameti Lääne regiooni direktor Enn Raadik Saarte Häälele.
"Kui võtta seda, et Kuivastu ja mandri vahelise jäätee pikkuseks tuli eelmisel aastal 11,5 km ning kogu talve kohta saime 24 päeva avatud olla, siis tekib küsimus mõttekuses," lisas ta. Raadik sõnul on 55 000 autot, mis mööda Kuivastu jääteed selle aja jooksul vuras, küll üsnagi märkimisväärne arv.
Maanteeameti Lääne regiooni direktor rõhutas, et mingit kokkumängu "praamikuningas" Vjatšeslav Leedoga siit otsida ei maksa: "mina teda isiklikult ei tunne".
Artikkel jätkub pärast reklaami
Praegu on avatud Haapsalu–Noarootsi jäätee, teiste osas kindlust pole.