PPR, kelle kuulub Gucci bränd, on kindel, et 2012. aasta käive ja kasum kasvavad hoolimatat ebakindlast majanduskliimast, vahendab Bloomberg.
Gucci neljanda kvartali aastane võrreldav käibekasv tõi väikese pettumuse, ütles CA Cheuvreux' analüütik Thomas Mesmin, kes soovitab aktsiat müüa. Gucci käibekasv aeglustus 12 protsendile võrreldes 15,5protsendise ootusega. Kolmandas kvartalis kasvas veel Gucci käive 21 protsenti.
Luksusdivisjoni käive kasvas neljandas kvartalis aastaga 22 protsenti. PPR tõstab sel aastal luksuskaupade hindu ning üksus laiendab jaemüüki. Ettevõtte juhatuse esimees Jean-Francois Palus on väga optimistlik Gucci potentsiaali suhtes Aasias.
Ärikasum kestvatest tegevustest kasvas 2011. aastal 17 protsenti, 1,6 miljardile eurole võrreldes analüütikute 1,54miljardilise ootusega. Käive kasvas 11 protsenti, 12,2 miljardile eurole.
„Luksuskaupade turg näitab tugevat dünaamikat,“ ütles Palus, sisuliselt korrates maailma suurima luksuskaupade tootja LVMH Moet Hennessy Loius Vuittoni sõnumit.
PPR muudab fookust luksuskaupadele ja nn spordi- ja elustiilibrändidele, teeb ülevõtmistehinguid kõigil neil aladel ning on huvitatud keskmise suurusega tehingutest.
Kompanii eesmärk on genereerida 2020. aastal 24 miljardi eurone aastakäive, millest kümme miljardit peaks tulema Aasiast ja enam kui miljard internetist.
PPR maksab sama suure dividendi kui mullu ehk 3,50 eurot aktsia kohta.
Seotud lood
Kering SA-le kuuluv Gucci luksuskaupade bränd teatas neljanda kvartali müügis kasvust, mis oli nelja aasta nõrgim. Gucci peab selle põhjuseks turistide vähesust Euroopas, kirjutas Bloomberg.
Ükski hooneomanik ei soovi keset talve seista silmitsi olukordadega, kus maja kommunaalkulud on paisunud ootamatult suureks või küttesüsteem lakkab hoopis töötamast. Eesti ilm on väga muutlik, eriti sügisperiood öökülmade ja hoogsadudega. Seega tuleb hooned varakult kütteperioodiks ette valmistada ning tegeleda ennetavalt
küttesüsteemide hooldusega.
Enimloetud
3
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Hetkel kuum
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Tagasi Äripäeva esilehele