• OMX Baltic0,19%293,37
  • OMX Riga0,31%913,61
  • OMX Tallinn−0,05%1 961,32
  • OMX Vilnius0,29%1 231,25
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,06%9 234,06
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,3
  • OMX Baltic0,19%293,37
  • OMX Riga0,31%913,61
  • OMX Tallinn−0,05%1 961,32
  • OMX Vilnius0,29%1 231,25
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,06%9 234,06
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,3
  • 04.10.12, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Neivelt: miks rongidele võib peale maksta, aga lennuliiklusele mitte?

Pankur Indrek Neivelt nendib Maalehe arvamusloos, et praegu saame me Euroopast raha, et ehitada midagi sellist, mida me eriti ei vaja või siis vähemalt oma raha eest ei ehitaks.
Neivelt kirjutab, et varsti hakkame raudteed Berliinini ehitama ja seda ikka selleks, et Euroopa suurtootjad saaksid meile ronge müüa. Samas lennureisijaid meil Berliini ei jätku ja oma lennukompaniile me lendamise eest peale ei tohi maksta, märgib Neivelt.
"Aga selle eest eraldatakse meile varsti Brüsselist mingist teisest rahakotist raha uue raudtee ehitamiseks. Minul tekib küsimus, et kas rongiliiklusele tohib pärast peale maksta?" küsib Neivelt.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele