• OMX Baltic0,25%300,76
  • OMX Riga0,01%893,06
  • OMX Tallinn0,09%2 070,66
  • OMX Vilnius0,26%1 205,63
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,23
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic0,25%300,76
  • OMX Riga0,01%893,06
  • OMX Tallinn0,09%2 070,66
  • OMX Vilnius0,26%1 205,63
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,23
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 10.12.13, 19:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina automüük kasvas 16%

Hiina sõiduautode müük kasvas novembris 16% . Kasvust lõikasid enim kasu Jaapani autotootjad.
Autode müük kasvas eelmisel kuul 1,7 miljoni müüdud sõidukini, teatas Hiina autotootjate assotsiatsioon oma tänases teadaandes.  Bloombergi küsitletud analüütikud pakkusid müügitulemuseks 1,69 miljonit autot.
Toyota, Nissani ja Honda müüginumbrid kasvasid kolmandat kuud järjest tänu Hiina tarbijate ükskõiksusele diplomaatiliste pingete suhtes kahe suure Aasia riigi vahel. Eelmisel aastal oli olukord hoopis vastupidine. Siis said  Jaapani autotootjad, keda  tarbijad boikottisid tänu vaidlusele asustamata saarte üle , kõige  valusama hoobi.
“Jaapanlased on uusi mudeleid, eriti madalamas hinnaklassis, turule toonud ning see on nad äärmiselt konkurentsivõimeliseks muutnud”, sõnas Guotai Junan Securities  analüütik Harry Chen.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Honda lõikas kasu oma hiljuti turule toodud Crideri ja Jade sedaani mudelitest. Toyota uuenenud Vios on aga samuti populaarseks osutunud.
Hondale ja Toyotale ennustatakse 2013. aastaks rekordmüüki.
Kokku  oli  Hiinas novembri lõpuks müüdud 19,9 miljonit sõidukit, sh bussid ja  veoautod, mis teeb Hiinast esimese riigi, kes on aastas  müünud 20 miljonit sõidukit. 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele