• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 14.01.13, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fitch prognoosib Gazpromi ekspordi kahanemist Euroopas

Reitinguagentuur Fitch prognoosib Venemaa gaasitootja Gazpromi maagaasi ekspordi langust Euroopas, kirjutab lenta.ru.
Fitchi prognoosi kohaselt kahaneb eurotsooni majandus alanud aastal 0,1 protsenti. 2014. aastal aga peaks ees ootama 1,2 protsendiline tõus.
Gazprom saab praegu põhitulu just gaasi müügist Lääne-Euroopasse. Ettevõte ise teatas eelmise aasta detsembris, et kavatseb 2013. aastal suurendada eksporti Euroopasse ning toota ligi 500 miljardit kuupmeetrit maagaasi.
2012. aastal vähenes Gazpromi toodang 5,1 protsenti 482 miljardi kuupmeetrini. Maagaasi müük välismaale kahanes 8,7 protsenti 186 miljardi kuupmeetrini. Langus on tingitud tarbijate vähenenud nõudlusest.
Gazprom teatas eelmisel aastal 24% kukkunud esimese kvartali puhaskasumist, sest gaasi eksport vähenes ja Euroopa tarbijatele tuli raha tagasi maksta. Gazpromi müük Euroopas kukkus esimeses kvartalis 3% ning endistes Nõukogude Liidu liikmesriikides kahanes müügitulu lausa 30%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele