• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,93%47 827,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 18.01.13, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Boeingu halb unistus Dreamliner

Pikaajaliselt on Dreamliner Boeingule suuremgi häda, kui üleeilne lennukeeld.
Nad plaanivad 20 aastaga müüa 5000 Dreamlinerit. Airbusi A350 peaks välja tulema 2014. aasta teisel poolel. Boeing on võimalikult palju tööd 787 puhul andnud teha allhankijatele, olles katnud miljardeid dollareid arenduskulusid ja paljud jupid on vajanud ümbertegemist. Ei ole loota, et Boeing teeniks lähiajal selle lennukiga märkimisväärset kasumit.
Ettevõte teatas, et ootab esimese 1100 lennuki juures keskmiselt mõneprotsendist kasumimarginaali. Nii palju lennukeid peaks olema klientide käes 2021. aastaks. UBSi analüütik David E. Strauss ütles New York Timesile, et Boeingu tootmiskulud võivad jääda liiga kõrgeks, et teenida üldse Dreamlineritelt kasumit enne 2021. aastat.
Loe pikemalt tänasest Äripäeva paberlehest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele