Pikaajaliselt on Dreamliner Boeingule suuremgi häda, kui üleeilne lennukeeld.
Nad plaanivad 20 aastaga müüa 5000 Dreamlinerit. Airbusi A350 peaks välja tulema 2014. aasta teisel poolel. Boeing on võimalikult palju tööd 787 puhul andnud teha allhankijatele, olles katnud miljardeid dollareid arenduskulusid ja paljud jupid on vajanud ümbertegemist. Ei ole loota, et Boeing teeniks lähiajal selle lennukiga märkimisväärset kasumit.
Ettevõte teatas, et ootab esimese 1100 lennuki juures keskmiselt mõneprotsendist kasumimarginaali. Nii palju lennukeid peaks olema klientide käes 2021. aastaks. UBSi analüütik David E. Strauss ütles New York Timesile, et Boeingu tootmiskulud võivad jääda liiga kõrgeks, et teenida üldse Dreamlineritelt kasumit enne 2021. aastat.
Loe pikemalt tänasest Äripäeva paberlehest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!