• OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • OMX Baltic−0,08%262,54
  • OMX Riga−0,96%870,18
  • OMX Tallinn−0,11%1 698,74
  • OMX Vilnius−0,15%996,4
  • S&P 5000,54%5 626,02
  • DOW 300,72%41 393,78
  • Nasdaq 0,65%17 683,98
  • FTSE 1000,39%8 273,09
  • Nikkei 225−0,68%36 581,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%100,45
  • 13.03.13, 07:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seli: uus lennufirma ei muudaks midagi

Ettevõtja Neinar Seli sõnas, et paberil võib uue lennuettevõtte loomine näida lihtne ja teostatav, kuid sisus ei muuda see midagi.
”Pigem võib hoopis kahjustada Eesti mainet ning raskendada eesti lennunduse positsiooni Euroopas. Vormist kordades olulisem on sisuline muutus ning seda ettevõtte sees ka praegu tehakse, keskendudes kümnele sihtkohale ja väiksematele kuludele,” sõnas Seli, kommenteerides Estonian Airi endise juhi Toomas Petersoni ideed luua senise asemel täiesti uus, odavlennufirmade mudelit kopeeriv ettevõte.
Seli arusaamist mööda ei liiguta mitte klassikalisele odavlennufirma suunas, mis lendaks kord-kaks nädalas mõnesse turismikeskusse, vaid vahepealse variandini, kus reisijatele tagatakse igapäevased ühendused valitud olulistesse keskustesse.
”Estonian Airi eelmine äriplaan nägi ette Tallinna Lennujaama kujunemise hubiks ning praeguse seisuga see ebaõnnestus. Samal ajal näiteks merenduses on hubi strateegia end õigustanud ning Muugast on juba kujunenud Läänemere sõlmjaam ja selline areng vaid jätkub. Suured logistikafirmad rajavad Muugale oma keskusi. Kõik see on eeldanud aga pikaagset planeerimist ja investeeringuid ning kõigi asjaosaliste veendumust ja koostööd,” leidis Seli.

Seotud lood

Arvamused
  • 12.03.13, 10:15
Loome täiesti uue lennufirma
Estonian Airi jaoks on parem õudne lõpp kui lõputu õudus, kirjutab lennuameti ja Estonian Airi endine juht Toomas Peterson, kes soovitab Eestis luua täiesti uue lennufirma.
Uudised
  • 12.03.13, 16:21
Pillesaar: riik ei peaks tegelema lennuäriga
Ettevõtja Jaan Pillesaare sõnul ei peaks riik ja valitsus lennuäriga tegelema. Nagu ka igasuguse teise äriga, nagu Eesti Raudtee või Eesti Energia.
Uudised
  • 13.03.13, 14:07
Rein Loik: rahvuslik odavlennufirma oleks keeruline ülesanne
Lennujaama juhi Rein Loigu sõnul oleks odavlennufirmast rahvuslik lennufirma keeruline ülesanne.
Uudised
  • 12.03.13, 14:11
KL: Flybe sihib kõiki Balti lennufirmasid
Soomlaste Kauppalehti arvamuse kohaselt võib Briti Flybel olla sihikul peale Estonian Airi ka Läti airBaltic ning Leedu lennuturg.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.24, 13:47
Solina uue tootmishoone turvalahendus muudab tehase töö sujuvaks ja hoiab kokku aega ning raha
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele