Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Seli: uus lennufirma ei muudaks midagi
Ettevõtja Neinar Seli sõnas, et paberil võib uue lennuettevõtte loomine näida lihtne ja teostatav, kuid sisus ei muuda see midagi.
”Pigem võib hoopis kahjustada Eesti mainet ning raskendada eesti lennunduse positsiooni Euroopas. Vormist kordades olulisem on sisuline muutus ning seda ettevõtte sees ka praegu tehakse, keskendudes kümnele sihtkohale ja väiksematele kuludele,” sõnas Seli, kommenteerides Estonian Airi endise juhi Toomas Petersoni ideed luua senise asemel täiesti uus, odavlennufirmade mudelit kopeeriv ettevõte.
Seli arusaamist mööda ei liiguta mitte klassikalisele odavlennufirma suunas, mis lendaks kord-kaks nädalas mõnesse turismikeskusse, vaid vahepealse variandini, kus reisijatele tagatakse igapäevased ühendused valitud olulistesse keskustesse.
”Estonian Airi eelmine äriplaan nägi ette Tallinna Lennujaama kujunemise hubiks ning praeguse seisuga see ebaõnnestus. Samal ajal näiteks merenduses on hubi strateegia end õigustanud ning Muugast on juba kujunenud Läänemere sõlmjaam ja selline areng vaid jätkub. Suured logistikafirmad rajavad Muugale oma keskusi. Kõik see on eeldanud aga pikaagset planeerimist ja investeeringuid ning kõigi asjaosaliste veendumust ja koostööd,” leidis Seli.
Estonian Airi jaoks on parem õudne lõpp kui lõputu õudus, kirjutab lennuameti ja Estonian Airi endine juht Toomas Peterson, kes soovitab Eestis luua täiesti uue lennufirma.
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.