Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat vähe
Eesti ettevõtted kasutavad teiste euroliidu riikidega võrreldes sotsiaalmeediat tagasihoidlikult.
EL-i statistikaameti Eurostati avaldatud andmetest selgus, et vähemalt kümne töötajaga Eesti ettevõtetest kasutab sotsiaalmeediat 27%, vahendab
ERR uudisteportaal.28 EL-i liikmesriigi võrdluses annab see 20. koha. Maltal on vastav osakaal 55%, Hollandis 50% ja Iirimaal 48%.
Sotsiaalvõrgustikke kasutab 24% Eesti ettevõtetest, mis annab samuti EL-is 20. koha.
Multimeediaportaalide kasutamise osas on aga Eesti viimaste seas. Neid kasutab Eestis 7% ettevõtetest ning vaid neljas riigis on see number veel väiksem.
Blogisid kasutab 5% Eesti ettevõtetest ning väiksem on see osakaal ainult viies EL-i riigis.