EL-i statistikaameti Eurostati avaldatud andmetest selgus, et vähemalt kümne töötajaga Eesti ettevõtetest kasutab sotsiaalmeediat 27%, vahendab ERR uudisteportaal.
28 EL-i liikmesriigi võrdluses annab see 20. koha. Maltal on vastav osakaal 55%, Hollandis 50% ja Iirimaal 48%.
Sotsiaalvõrgustikke kasutab 24% Eesti ettevõtetest, mis annab samuti EL-is 20. koha.
Multimeediaportaalide kasutamise osas on aga Eesti viimaste seas. Neid kasutab Eestis 7% ettevõtetest ning vaid neljas riigis on see number veel väiksem.
Blogisid kasutab 5% Eesti ettevõtetest ning väiksem on see osakaal ainult viies EL-i riigis.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.