• OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,68%6 817,34
  • DOW 300,33%47 241,4
  • Nasdaq 0,95%23 569,76
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,42
  • OMX Baltic0,14%291,77
  • OMX Riga0,46%915,23
  • OMX Tallinn0,18%1 909,45
  • OMX Vilnius−0,14%1 258,75
  • S&P 5000,68%6 817,34
  • DOW 300,33%47 241,4
  • Nasdaq 0,95%23 569,76
  • FTSE 1000,64%9 777,08
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,42
  • 18.02.14, 15:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika: frantsiis annab uusi võimalusi

Kuna Baltika portfellis polnud madalama hinnaklassi brändi noorematele meestele, sõlmisime frantsiislepingu Briti kaubamärgi Blue Inc Londoniga, ütles Baltika jaekaubanduse juht Brigitta Kippak.
Möödunud aastal tõi Baltika kaubamärkide hulka esimese frantsiisitava brändi – Blue Inc London. Loe Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveebist kaubandus.ee kaubamärgist, tema teekonnast Baltikasse ja esimestest kuudest Baltimaade turul.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele