• OMX Baltic−0,08%300,34
  • OMX Riga0,55%893,41
  • OMX Tallinn0,2%2 062,42
  • OMX Vilnius−0,34%1 194,45
  • S&P 5000,00%6 092,16
  • DOW 30−0,25%42 982,43
  • Nasdaq 0,31%19 973,55
  • FTSE 100−0,46%8 718,75
  • Nikkei 2250,95%39 313,42
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,33
  • OMX Baltic−0,08%300,34
  • OMX Riga0,55%893,41
  • OMX Tallinn0,2%2 062,42
  • OMX Vilnius−0,34%1 194,45
  • S&P 5000,00%6 092,16
  • DOW 30−0,25%42 982,43
  • Nasdaq 0,31%19 973,55
  • FTSE 100−0,46%8 718,75
  • Nikkei 2250,95%39 313,42
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,33
  • 11.04.14, 12:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundaja: Facebook võib ettevõttele olla hea investeering

Sotsiaalmeediaturunduse agentuuri GOAL loovjuht ja asutaja Marko Saue ütles Pärnu finantskonverentsil, et kui Facebooki targalt kasutada, võib see ettevõttele kulu asemel olla hea investeering.
„Facebooki ei maksaks investeeringute puhul arvestamata jätta. Kanali potentsiaal jõuda sihtgrupini on väga suur,” ütles Saue, kelle sõnul võimaldab Facebook väikse eelarvega jõuda kõige paremini sihtgrupini.
Facebooki puhul on tasuta lehe loomine ja sõprade fänniks kutsumine. Tasulised on reklaamid, kampaaniate korraldamine, agentuuridele rakenduste ja kujunduste eest maksmine, kvaliteetsema sisu loomine ning auhinnad.
Saue sõnul on Facebookis ühe fänni saamise hind 0,5-1 eurot. Kui ettevõttel on näiteks 50 000 fänni, on ettevõte investeerinud mitukümmend tuhat eurot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uuringud näitavad, et kui ettevõte postitab midagi, jõuab see ainult 6%ni fännidest. Näiteks 10 000 fännist näeb postitust ainult 600. Selleks, et jõuda rohkemate fännideni, tulekski Saue sõnul rohkem investeerida. „Tasub investeerida kvaliteetse sisu tootmisse ja meelitada juurde sihtrühm, kellel on toote või teenuse vastu ka kindel huvi,” ütles ta. „Oluline on enne kampaaniat teada eesmärki, kelleni jõuda tahetakse. Facebookis on väga kerge raha põletada ja saada tulemusi, mis ei vasta ootustele.”
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 22 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele