• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 13.11.14, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanal 2: arukus ei pääsenud võidule

Kiirlaenureklaamide keelamine tele- ja raadioeetris toob kaasa reklaamide hinnatõusu, ütles Kanal2 peadirektor Urmas Oru.
Kanal2 peadirektor Urmas Oru
  • Kanal2 peadirektor Urmas Oru
  • Foto: Andres Haabu
Valitsus otsustas täna toetada reklaamiseaduse muutmise eelnõu, millega keelatakse eraisikutele suunatud krediiditeenuse reklaamimine raadios ja televisioonis ning oluliselt piiratakse kõikide tarbimislaenude reklaami sisu.
Kanal2 peadirektor Urmas Oru nentis, et seadusemuudatus mõjutab telekanalit kindlasti negatiivselt. „Teema on üleval olnud pikalt, aga uskusime ja lootsime, et arukus pääseb võidule. Seekord läks teisiti,“ ütles ta.
„Ega seda kahjumit polegi nüüd nii lihtne kompenseerida. Kui keegi teab mingit võluvitsa, siis oleme avatud kõikidele mõtetele,“ märkis Oru. Kiirlaenude keelamine teleekraanil ja raadios toob tema sõnul tõenäoliselt kaasa hinnatõusu teistele klientidele. „Selleks, et tele- ja raadioprogrammi toota, on vaja mingit kindlat suurusjärku raha. Põhimõtteliselt tulebki kogu raha reklaamiturust,“ rääkis ta. Kuna järgmisel aastal on tulemas ka valimised, peaksid Oru sõnul poliitikud arvestama, et mõnevõrra saavad ka neile reklaamid olema kallimad. Kui suur hinnatõus võib reklaamiturul ees oodata, on Oru sõnul veel vara öelda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Oru lisas, et kui kiirlaenureklaamide seaduse eelnõu üle arutama hakati, siis hindas Eesti Righäälingute Liit võimalikku mõju tele- ja raadiojaamadele 3 miljonile eurole.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele