• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 08.09.15, 21:37

Google hakkab toitu koju tooma

Google hakkab sellel aastal testima toidu kojuviimise teenust, pakkudes sellega konkurentsi sellistele tegijatele nagu online edasimüüja Amazon ja idufirma Instacart, vahendab Bloomberg.
Google hakkab toitu koju tooma
  • Google hakkab toitu koju tooma Foto: EPA
“Esialgu testitakse teenust kahes USA linnas,” sõnas Google Express’i juht Brian Elliott.
Whole Foods Market ja Costco Wholesale on Google uue teenuse partnerfirmad. 
Google investeerib hakkab toiduveo teenust pakkuma nii eraisikutele kui ettevõtetele. Ettevõtte samm suurendab Amazoni ja Google’i vahelist konkurentsi veelgi.
Aprillis avaldatud raporti kohaselt oli e-kaubanduse hiid Amazon odavaimate pakkujate hulgas New Yorkis. Online toidupoodide tööstus on USA-s väärt 10,9 miljardit dollarit ning prognooside kohaselt peaks turg kuni aastani 2019 kasvama igal aastal 9,6%, selgub IbisWorld’i detsembris avaldatud raportist.
Amazon teatas täna, et ettevõte kavatseb siseneda restoranitoidu kojutoomise ärisse.
Google’i värske toidu kojuviimise äri on osa ettevõtte plaanist laiendada oma tegevusvaldkonda toiduäris. Ellioti sõnul suurendab klientidele suurema valiku pakkumine nende müüki ja kasumit.
 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele