• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 05.07.16, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma suurim alkoholitootja pööras pilgu mittejoovastavate jookide poole

Briti kange alkoholi tootja Diageo, kellele kuuluvad näiteks brändid Johnnie Walker, Smirnoff, Captain Morgan ja Guinness, omandas vähemusosaluse karastusjooke tootvas Seedlipis, kirjutas täna Financial Times.
Vormelisõitja Jenson Button Johnnie Walkeri promoüritusel.
  • Vormelisõitja Jenson Button Johnnie Walkeri promoüritusel.
  • Foto: epa
Ehkki 2014. aastal tuli Diageo Indoneesias välja alkoholivaba õllega Guinness Zero ning tänavu tõi Nigeerias turule alkovaba Orijin Zero, on Seedlip börsiettevõtte jaoks esimene mittealkohoolse joogi bränd. Diageo investeeris karastusjoogi tootmisse läbi enda kolm aastat tagasi loodud fondi Distill Ventures, kuid jätab avalikustamata Seedlipisse süstitud summa suuruse.
Financial Times märgib, et maailma suurima alkoholitootja selline samm peegeldab tarbijate eelistuste muutumist: 2002. kuni 2012. aastani on Inglismaal joovastavate jookide tarbimine vähenenud 26 protsendi võrra. Ka Põhja-Ameerikas on tendents alkohoolsete jookide müügi vähenemise suunas, lisab väljaanne.
Karastusjook Seedlip on alates väljatulekust mullu novembris saanud sisse tohutu turundushoo - tippkokkade (näiteks Gordon Ramsay) kiitusest kuni mainekate kauplusteni, kuhu see müügile on jõudnud. Tegemist on Briti ettevõtja ja endise turundusspetsialisti Ben Bransoni loodud tootega, mida praegu valmistatakse kaht sorti: nelgi-sidruni-kardemoni ning magusherne-kurgi-nurmika maitsega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele